Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under mars 2007

Av Annica - 10 mars 2007 14:00

Inte vanligt att man jobbar på en lördag då man jobbar med barn men idag så hade vi öppethus.... var riktigt nervös innan men jag tror att jag gjorde ganska bra ifrån mig faktiskt. MEN (och ett stort men är det) såklart att jag fick frågan av en kvinna, frågan jag INTE ville ha. VAD BETYDER MONTESSORIPEDAGOGIK(!) Jag vet vad det är, jag jobbar med det dagligen men att stå där framför henne och med hennes genomträngande blick fastnaglad vid mig fick mig att få total tunghäfta. Jag verkligen stakade mig fram, fick inte ut något ur munnen, jag kunde inte förklara för henne vad det var, eller jo visst kunde jag det efter ett tag och ett stammande försök me, alltså, jag är ju outbildad.... öh... hrm men det är... shit... skämdes ögonen ur mig. Blir röd och får självmordstankar när jag tänker på det!
Nu i efterhand ficlk jag veta att hon hade stor erfarenhet av montessori... då tyckte jag nästan att det var lite dåligt av henne men iof... hon ville väl se om vi visste vad vi höll på med (vilket jag uppenbarligen inte vet). Men men, gjort är gjort... nu ska jag njuta av min helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards