Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under maj 2007

Av Annica - 28 maj 2007 22:30

var ute på shoppingrunda idag.. eller nja... runda kanske man inte kallar det om man bara är i tre affärer men vadå? Köpte iaf. tigeröron, svans och en liten fluga... =oD (nej, jag är inte knäpp, jag arbetar på förskola)
Sen letade jag efter billiga samt snygga skor vilket var dödsdömt *suck*
Rundan avslutade på Nalen med middag.. bra att ha lite connections ibland... =o)
Nu blev det inget mer för mitt huvud värker... måste hämta plåster...


 

Av Annica - 27 maj 2007 14:30

Spelhåla igår hemma hos skräp! Först poker, texas holden(?) heter det så? låter så iaf. Sen pictunary... skräpet sprutade vatten över sina medspelare i ett skrattanfall som nog var bland det roligaste på hela kvällen... hon riktigt tjöt av skratt! jättekul...
Kakan och titti blev måttligt roade över att få slemigt vatten över sig. (men ungarna gillar´t) =oP

Behöver jag nämna att jag var i det förlorande laget båda gångerna *host harkel* Men så fuskade jag också, eller hur kakan???

Nu ska vi snart åka ut till årsta för att fira lilla mamma på hennes alldeles egna dag... för ni har väl inte glömt lilla mamma idag va?!


 

Av Annica - 26 maj 2007 22:15

Jag har en fågelholk... (vad intressant tänker ni nu, det är väl många som har en fågelholk??!!) Sant, sant... men min är för det första grön och för det andra så hänger den på min balkong... det ni!!! Visst är jag cool... ;-)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards