Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under juni 2007

Av Annica - 26 juni 2007 18:30

En och en halv vecka kvar till semester!!! UNDERBART! Men det känns overkligt!


 

Av Annica - 20 juni 2007 18:45

Jag vill minnas att jag tidigare i mitt liv skrev i en sån där "bästavänner-bok" (ni vet vad jag menar, en bok där alla kompisar får skriva första kärleken, hobbies, älsklingsfärgen osv...) I alla fall så skrev jag på "detta vill jag bli" att jag ville bli ett dagisbarn igen... och jag måste säga att jag är på väg åt rätt håll... det började med jobb på leksaksaffär, sen blev jag dagisfröken (förlåt, pedagog heter det ja) och nu har jag skaffat mig ett nytt intresse.... Att PÄRLA!!! Det är svinkul, har gjort två halsband redan. var på Panduro och shoppade loss för nästan fyrahundra kronor (sch, säg inget till Emil) =oD
Att pärla är som en drog, man blir helt fast, det är galet kul... prova!

Midsommar på fredag....


 



Av Annica - 18 juni 2007 19:30

Idag var jag med om ett mirakel, jag skämtar inte, ett riktigt mirakel..
så? vad hände?
-Jo, där strosade jag till bussen från jobbet, ingen stress, hade ju (vad jag trodde minst tio minuter på mig tills bussen gick) men ack vad jag bedrog mig, sommartider vet ni... där kom bussen shit! jaja tänkte jag det kunde ha varit värre (typ regnat) men när jag kom runt hörnet så stod bussen där och brummade... kanske, kanske, tänkte jag och började att småspringa... och bussen väntade där snällt på mig.. och vet ni vad?! han stannade självmant, det var ingen som gick av och ingen som gick på förutom jag! Tack snälla busschauffören! Det är verkligen inte varje dag man springer på en sån vänlig och uppmärksam busschaufför!

 

Av Annica - 5 juni 2007 19:15

Magsjuka är aldrig kul, särskillt när den aldrig ger med sig. Nu äntligen fem (5) dagar efter att jag blev sjuk börjar illamåendet att släppa... Isch!

Nog om det nu, är ju nästan frisk. Till lite roligare grejjer! Imorgon är det svergies nationaldag, är det inte på tiden att svenskarna börjar att fira sin dag nu? Allt tjafs om rasism och främlingsfientlighet, lägg ner. Sveriges dag ska ju firas. Titta på norrmännen och amerikanarna, de vet hur man gör. Fyverkerier, fest långt in på natten, flaggor överallt och god mat, hela köret!

Vi måste, med början imorgon, ta tillbaka VÅRT egna lands dag från rasiterna!!! Våga fira! Kom igen medelsvensson... visst ska du upp och jobba men du kan väl vifta lite med en flagga iallafall och ta dig en öl till middan?!

För Sverige i tiden... =oD


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards