Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under april 2008

Av Annica - 22 april 2008 23:00

Vila i frid! Jag fick veta idag att du gått bort och att jag missat begravningen med några timmar. Jag är så ledsen, jag hade gärna velat gå och få säga adjö till dig fast att vi knappt haft någon kontakt de senaste 10åren. Jag kommer aldrig att glömma dig, min promenader med Pierre och Nughty, de gånger jag hittat Pierre och fått gå hem med honom efter att han rymt, de gånger han rymde från mig på promenader, när vi fick vara hos dig och plocka hur mycket blåbär vi ville, de gånger som jag har "lett" dig hem från bussen efter att du överförfriskat dig på torget, jägaren eller fisken, när vi fick glass av dig och slängde pappret i skogen och du sa till oss att om vi inte plockade upp papperna så skulle vi minsann inte få några fler glassar, när jag fick en hel påse med godis från dig och åt den i smyg då jag hade godisförbud. Du har alltid funnits där.
Mamma sa iaf. att begravningen hade varit fin och säkert som du hade velat ha den, ingen kyrkomusik och inte ens inte ens i kyrkan. de hade spelt mycket Cornelis. Kyrkan hade nog känts som fel plats för dig! Jag hoppas att du har det bra där du är nu och kramar mycket på hundarna från mig! Jag kommer att sakna dig i sommar! Vi kommer aldrig mer att ses på torget och fylledravla! Annemarie! Vila i frid! Årsta kommer aldrig att bli desamma utan dig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards