Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under november 2008

Av Annica - 30 november 2008 20:45

ska nog egentligen inte skriva, sängen är nog en mer passande plats efter den här helgen.

I fredags var vi alltså på bröllopsmiddag i Katrineholm. två timmar tog det att åka dit och såklart samma att åka hem, så vi satt lika länge i bilen som vi var på själva festen. :( Men det var väldigt trevligt och god mat så det var det helt klart värt!

Igår så var vi först hemma hos G och hälsade på. J och S har inte sett hans lägenhet innan. PÅ kvällen så skulle vi ju på middag på Nalen allihopa, Emils familj alltså. Men S hade alldeles för ont så det blev inget. :( Vi fick åka och hämta råvaror på Nalen (betalade givetvis) och laga mat hemma, gott det med men inte samma.

Idag var jag på Globen och såg küren med Sofielundgänget. trevligt att träffa dem igen och härligt att se så många bra hästar och ryttare! Jan Brink och Briar fick stående ovationer efter sin sista ritt i globen! Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka och jag hade riktig ståpäls!!! helt fantastiskt!!!

Efter det körde jag och Emil till Årsta och fikade med mamma o pappa sen skulle vi handla middag och sen fick vi inte igång bilen!!!! stod där på parkeringen och svor över G:s jävla gamla Ford!!!! vi fick putta igång den! Nu har jag ingen bil att övningsköra i och uppkörningen närmar sig med stormsteg! :(

Av Annica - 27 november 2008 20:45

massor att hinna med nu... blir kortkort.
imorgon:planeringsdag hela dagen efter det bröllop (i mellan katrineholm och Eskilstuna nånstans...)
lördag: glöggmys och sen middag på Nalen för att fira G.
söndag Kur(kyr) på globen, 1:a advent.

*pust*

måndag -jobba......


 

Av Annica - 26 november 2008 20:45

Jädrars vad pulka jag har åkt idag!!! så kul! jag fick knappt med mig barnen in efter och då pratar vi om en av killarna som knappt vill gå i snö! upp för backen och ner på madrassen och repetera hundra gånger!!! snacka om framgång för honom. självkänslan fick sig en knuff i rätt riktning. Nu vill jag inte att snön ska försvinna!!! bli kallare nu!!!! snälla!

fortsättning med storstädningen nu ikväll... sovrummet nästa! Nu ska det bli skinande rent! :D


 

Av Annica - 25 november 2008 20:45

joo, sant! idag har jag börjat! storstädning i datarummet, hela skrivbordet och bokhyllan dammat! så det var svart alltså? jag som länge trott att det var obotligt grått! :D


 

Av Annica - 24 november 2008 20:45

jupp hittade såna skor idag, tyvärr har jag nu nått den vuxenheten i mitt liv att jag inte köpte dem då dom hade 10cm klack och jag vet att jag kommer att stå ut i max en halvtimme i dem. :( men oj vad snygga dom är och det kan hända att dom hamnar i min garderob snart ändå när min vuxenhetsförvirring släpper. :D

Av Annica - 23 november 2008 20:30

Gårdagens inlägg av okänd gästskribent kan jag varken bekräfta eller dementera....

Idag har vi varit på treårs kalas. J fick Fyris från byggare Bob... poppis!!! :D

Seg dag i allmänhet... vi var ett antal bakishuven som satt runt fikabordet, kaffet var föga intressant, julmusten, chipsen och godiset gick däremot åt som smör i solsken....

Spelning med Korova Station igår alltså på Gula villan... billig öl och hööög musik. Måste vara all den där musiken som fick mitt huvud att banga imorse... betongkepsen på! Nu ska jag slänga mig i duschen för att sen bädda ner mig under duntäcket och lyssna på vinden som viner i knutarna! Mys på hög nivå!!!


 

Av Annica - 22 november 2008 20:30

idag är det min allra bästa kompis i världen som gör ett gästinlägg,
eftersom Annica är så full så hon inte vet var tangenterna sitter...
idag har annica varit på en trevlig brunch hos malin och ätit smarrig mat och sedan tagit en uppfriskande promenad i snön.
annica avancerade sedan till skribenten i fråga för att avnjuta en delicat middag med en hel del vin.
när hon sedan hade bajsat för dagen bär det av mot en spelning med det superkända bandet Korova Station....sök på youtube för deras hits.
nu tackar jag för mig...säkert blir det fler underbart bra och roliga inlägg...på återseende...den hemlige gästbloggaren


 

Av Annica - 21 november 2008 20:30

jo, jag lyckades precis med det omöjliga... jag gjorde ett papercut när jag skulle flytta ett papper... skulle bara lyfta upp det... kan låta simpelt men ICKE!!! så ont!!!

var på trevlig shopping idag med C och K... skulle skriva shoppingunda först men jag vet inte om man får kalla det de om man spenderar två timmar på Gina och inte går någon annanstans??? vi ska ju på bröllopsfest nästa fredag och som alla tjejer har jag ju ABSOLUT INGA kläder!!!! Men nu har jag en hel outfit, kappa ska jag få låna av C! (love you!!!) och kanske ett par pumps ocks??? *blinkblink*



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards