Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under december 2008

Av Annica - 23 december 2008 22:15

Ingen blogg över julhelgen! ska bara vara ledig!

Av Annica - 21 december 2008 22:15

Jupp idag har det gjorts mera godis! lakritstryfflarna är klara (men dom kunde ha smakat mer lakrits...) och mozartkulorna är klara sen gjorde jag nått vågat... jag gjorde mozartkulor med cointreau i... gott??? ingen aning har inte smakat ännu.

Rammelfull då? vart kommer det in undrar ni? Det ska jag berätta! Inatt var någon jag känner ute med sina arbetskamrater, de skulle fira av X eftersom att X slutar imorgon. -Alla har sagt att dom ska supa ner mig. Sa X igår innan X gick till jobbet.
-Men jag ska försöka att ta det lugnt, sa X sen.
Vid tre inatt fick jag sms.
-Vad gör du? Vart är du? Stod det...
-jag är hemma i sängen och sover svarade jag. Ringde sen upp X och det visade sig att X INTE hade tagit det lugnt utan snarare tvärtom... Jag märkte inte att jag var så full förrens vi skulle gå sa X sluddrande i telefonen... Jag frågade vart X var och X satt i en taxi, skönt tänkte jag, då är det lugnt, men X kom inte... taxifärden tog 20-25min.... sen tog det hundra år att betala, jag ringde under den processen men det tog ytterligare tid innan X kom så jag ringde igen... Det visade sig att min käre XXX (snart 30år) stod och spydde utanför huset... detta fortsatte efter att X kommit in och X var inne på toaletten i ung. två timmar efter att X kommit hem. Jag kunde inte somna om utan gick med jämna mellanrum upp och tittade till fyllskallen. trodde att X skulle sluta andas eller nått... Men vid sex hittade jag X slutligen sittandes på toaletten med huvudet lutat mot handfatet sovandes.... Fick ropa på X ganska många gånger innan X reagerade och slutligen kom i säng. Behöver jag säga att det luktade gammal alkis i hela sovrummet i morse???
Jag säger då det......
Vidare att X skulle upp vid tio i morse då vi skulle åka och fira en kompis som fyller år idag gör ju saken ännu roligare... det var ett illamående vrak som kom upp ur sängen, jag slängde in X i duschen med orden... jag kör! :D X var fortfarande full!!! Vem är denne X??? ja det ni! :D Ni anar inget va??? *mohaha*


 

Av Annica - 19 december 2008 22:00

Jag har fått en award av Guldlock http://www.guldlock.com/ och ska nu föra den vidare till mina favoritbloggar.

Det finns ett fåtal enkla regler:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det ska vara sju bloggar som är nominerade men jag läser inte sju bloggar så håll till godo!

Bloggar som får awarden av mig:

http://malinrosa.blogg.se/ -min kusins fru, hon skriver om livet och det är inte ofta man inte skakar av skratt när man läst färdigt! Hon skriver hysteriskt roligt!

http://www.guldlock.com/ -Maria har jag lärt känna genom Lunarstorm, hon skriver om sitt vardagsliv, sina 8 pälsklingar och allat annat mellan himmel och jord!


 

Av Annica - 19 december 2008 22:00

Jag har ätit så mycket socker dom senaste dagarna att jag behöver gå på avgiftning.... men så kan man ju fråga sig om det är någon ide innan julen???

Av Annica - 18 december 2008 22:00

har gjort första julgodiset! rockyroad. Mozartkulor och lakritstryfflar står på agendan på lördag och söndag... gottgottigottgott!

 

Av Annica - 17 december 2008 22:00

och vad ska man säga??? fotona på körkort ska ju i princip vara dåligt det är mer en regel än ett undantag MEN!!! Man behöver ju inte se ut som nån som sålt smöret och tappat pengarna och sen åkt fast för häleri då kossan inte var din egendom och åkt in på 10år ihop med en Dido/dansbandsfantast som snarkar så att murbruket lossnar och fiser som en hel surströmmingsfabrik.... kunde ingen ha nämnt det för mig innan jag tog fotot??? funderar allvarligt på att "tappa" körkortet och få ett nytt.... *suck*

Av Annica - 16 december 2008 22:00

imorgon är det 1(!)vecka kvar till julafton!!!! :D Jag älskar julen! Som ett barn!!! inget får ändras alla traditioner skall finnas kvar. Ni vet Pappan i Svensson Svensson??? Thats me! (men i lite femininare form då...)


 

Av Annica - 15 december 2008 22:00

julbord på långbrovärldshus! gott! kan knappt prata så mätt är jag. mitt körkort har kommit! wiee!! ska hämta det vid tillfälle! :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards