Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under maj 2009

Av Annica - 31 maj 2009 15:00

kom och titta! klockan 13.00 idag är det visning på världen snyggaste lägenhet! Kom hit och dra upp buden! hejja hejja!!!!


 

Av Annica - 28 maj 2009 15:00

Blev brutalt väckt av Lucifer i morse. Han hoppade från våra byråer i sovrummet rakt ner på mig som sussade sött i sängen! Och i natt väckte han mig och Emil genom att välta hela tvättställningen! VAD HAN KAN DEN KATTEN!

 

Av Annica - 26 maj 2009 15:00

jag lägger ner nu! skiter i hus och allt som har med det att göra, det är för mycket just nu, jag orkar inte. möhippa, husbygge, jobb, lägenhetsförsäljning, tusen saker som vi måste ansöka om hos kommunen som aldrig svarar, tankar, rör, grävmaskiner, elsladdar, tryckspillstankar. vad är det? någon som vet! Jag är helt slut och ser nästan väggen närma sig med full fart!

Av Annica - 25 maj 2009 15:00

jaha, så fick jag då idag mitt VISAkort från handelsbanken. Beställde ju ett med eget motiv så jag tänkte inte så mycket på att det tog fyra veckor.... det tar väl lite extra tid då... Men när jag fick det, tror ni då att det var en fin orkidé som jag lagt till som foto??? NEJ!!!!!!!!!!!! PRECIIIIS!!!! Det var standartjvävlafuckingpisshelvetefulakortet!!!!!!
Satte mig faktiskt ner och började att grina som en liten grinolle! Blev så besviklen och så började jag självklart att blöda näsblod också för att jag var så arg och trött! Bra där!

Efter mitt psykbryt så fick jag lite perspektiv på livet igen.... Tänker på dig vännen och ber till högre makter att han ska klara sig! Tänk vad livet spelar oss fula spratt ibland! Det är inte rättvist någonstans! Du vet vart jag finns och jag finns alltid här för dig!


 

Av Annica - 24 maj 2009 15:00

Nu ligger S inne på förlossningen och ska trycka ut en bebis. På beräknad dag och allt. När svärmor kollade inatt så var hon 4-5cm öppen, bara att bege sig in till Västerviks-sjukhus då alltså! För att citera Gert Fylking: "Äntligen!"

Vi kubbade ut ungen igår när vi körde ett långparti med kubb, tjejerna mot killarna! Vi la oss efter en timme med pust, stånk och stön från oss alla men mest från S som inte bara hade hamburgare och maränsviss i magen! :D

-----------------------Uppdatering!!!----------------------------

Välkommen till världen Alfred!!!!! <----Kasper blev det tillslut. 

Av Annica - 22 maj 2009 15:00

Jippie! har köpt två par nya skor idag. svarta pumps och svarta peeptoes!! Bild kommer senare!



Av Annica - 21 maj 2009 14:45

Sitter just nu på laxgatan i V-vik och tre av fem sitter med varsin laptop, de två som blev över sitter och stirrar när det spelas.

Det blev som sagt ingen bil i tisdags men vi ska eventuellt titta på en mazda här nere. Någon av oss ska bara orka ringa först...

Nej

Av Annica - 20 maj 2009 14:45

Det blev ingen ny bil. när jag slog upp den i fordonsregistret så visade det sig att det var en import. in med öronen.... :(
Nu ska vi titta på en annan i Västervik dit vi ska över helgen. Hoppas hoppas!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards