Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under september 2009

Av Annica - 24 september 2009 15:45

Mio i Haninge har otroligt otrevlig personal, de praktiskt taget slängde ut oss med huvudet. Före när klockan var två minuter i sju. Men det är klart , de kanske har såna grindar som i fångarna på fortet, vad vet jag???

Av Annica - 24 september 2009 15:45

idag ska vi köpa våra duschväggar med hjälp av snälla storebror... vi måste ju frakta dem på något sätt så då blir hans bil lösningen på det! tack tack tack!!! ska passa på att köpa lister också... roligt att spendera pengar på! NOT!!!

Av Annica - 22 september 2009 15:45

Jag har egentligen inte tid att skriva så det får bli en snabbis.

Det går framåt med huset, tapeterna är i princip färdiga i alla rum, det fattas endast 1kvm i vardagsrummet (får köpa en ny rulle till det såklart) och en liiten bit i hallen (ny rulle till det med).
Igår kom vit(svart)-varorna och idag ska vi till IKEA och köpa badrumsmöbler.
Köket är färdig och snart är badrummet det också. Nu måste jag bege mig till avdelningen igern för rasten är slut. En liten kort resumé hann vi med iaf.... :D

Av Annica - 12 september 2009 15:45

Så småningom har jag tänkt att vi ska ha höns och en tupp. Namn?? Yepp, det har jag redan bestämd, jag har nämligrn tänkt att jag ska döpa dem efter mina älskade mostrar och min morbror, även mormor, morfar och självklart mamma ska få vara med på ett hörn. Namnen då? Jo, Erna, Inga, Lena, Greta, Eva, Gullan och så tuppen då, Per-Arvid! Och för att pappa inte ska bli ledsen så ska jag döpa mina getter som jag drömmer om att ha till Elisabet och Sven, efter farmor och farfar!! Är jag inte fiffig så säg! :D

 

Av Annica - 10 september 2009 15:45

känner mig riktigt lyxig mitt i febern. Jag har tillbringat dagen i sängen med min sex and the city- box och en liten, men ack så naggande god, ask med Riesen. Lovley!!! 9 praliner mörkchokladkola! yummy!!!


 

Av Annica - 8 september 2009 15:45

Åkte hem från jobbet med värk i kroppen och halsen. Tog precis tempen också och självfallet hade jag feber. Nu har jag tagit två Alvedon och lagt mig i sängen ska försöka att bli frisk tills imorgon. Valde kategorin "inte en vanlig dag" för när jag går he
från jobbet är det fan inte en sån.... Nu ska jag sova.

Av Annica - 6 september 2009 15:30

Jag är inte tjugo längre och ska alltså inte festa som en sådan heller.... hela dagen igår var jag helt sänkt!!!! fick inget gjort! Hatar det. Men vi hade iaf kul i fredags! Min "lillasyster" fyllde 20!!! Efter en minst sagt hektisk vecka på jobbet och hårt trädgårdsarbete på kvällarna samt exremt lite mat i magen ska man inte dricka x antal glas vin, shots, öl OCH drinkar.....jag borde nog ha mått sämre än vad jag gjorde i igår egentligen så jag ska inte klaga... kom på det precis nu.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards