Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under oktober 2010

Av Annica - 31 oktober 2010 20:59

Till er som läser min blogg och tänker "stackars hund" när ni ser den här bilden...  


Till er vill jag bara säga att: Lucas brydde sig inte ett skvatt om sina snygga vingar. Han vara bara vanliga glada Lucas. Hade han tyckt att det var jobbigt att ha dem eller om han skämts så hade jag GIVETVIS tagit bort dem på en gång!!! Men som sagt! Han tyckte nog till och med att han var ganska fin.


Och till er som tänkte "gud vad han är söt!" JAG VET! Han är förjävla söt, även utan vingar!!!

Av Annica - 31 oktober 2010 20:09

Festen igår var nog lyckad. Själv mådde jag inte så bra och kröp i säng innan alla slutat festa. Öronproppar is the shit! Tyvärr glömde jag fota så har ni bilder skicka gärna över dem till mig! Blir hemma från jobb imorgon, antar att den hemska sjukan som gått i några veckor hos oss på förskolan har flyttat in hemma hos mig nu. Har ingen feber ännu men jag vet vad som väntar... Nåväl, jag ska krypa ner under en filt igen nu, dricka mängder med te och tycka synd om mig själv!

Av Annica - 31 oktober 2010 13:29

...LUCAS! För att han är världens sötaste hund!


                                 

GRATTIS LUCAS!!!

Av Annica - 30 oktober 2010 18:45

Ikväll är det Halloweenfest! Lucas provar sin kostym!

 


 

Av Annica - 30 oktober 2010 15:43

Det här ridmodet alltså?! Jag förstår det inte! Idag såg jag en kvinna på stan med "ridbyxor" och "ridstövlar". Vart är det snygga? Jag har ridbyxor och stövlar i stallet eller kanske på sin höjd till och från stallet. Men nu kan man köpa jodhpurs med shortchaps från Gucci för 11000!!! Vansinne! I varenda budik finns det ridbyxor det skulle inte förvåna mig om folk börjar bära hårnät och hjäm till det snart också! SJUKT! En känd fjortisbloggare skriver om stövlarna nedan och "bara måste ha dem!!!"


 

Av Annica - 30 oktober 2010 12:39

Nämen spännande!!! Hur kommer vi nu hem?! 

Av Annica - 29 oktober 2010 21:33

Kalla mig gärna fördomsfull men jag hade ALDRIG trott att Jay skulle göra en BSB låt! Mina stora idoler på 90-talet! Mitt rum var TAPETSERAT med BSB! Svårt att tro nu va? Men kan Jay gilla BSB så kan jag göra det, utan att skämmas... Nåväl, här har ni låten i två versioner, Jays och BSB:s. Håll till godo!




Av Annica - 29 oktober 2010 21:15

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Skapa flashcards