Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Jag har fått en award!

Av Annica - 16 december 2010 21:45

Jag har fått en bok award från Bettan Tack!

 

Regler:

1. Tacka o länka den du har mottagit priset av.


2. Kopiera prismärket till din blogg.


3. Berätta vilka tre författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare.


4. Skicka priset vidare till de mottagare som du tycker förtjänar det (Läs: som jag vill veta vad de läser).


Jahopp, har varit på tok för trött för att orka läsa på sista tiden men lyssna går ju alltid.


1.Johan Theorin -Nattfåk, ger kalla kårar! (Läs även Skummtimmen och blodläge.)


2.Angie Sage -Magi, egentligen en ungdomsbok men ack så bra, hela serien är bra!


3.Jonas Jonasson - Hundraåringen som klev ut genom fönrstret och försvann.


Jag skickar denna award vidare till Maria och Nettan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Skapa flashcards