Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under mars 2011

Av Annica - 31 mars 2011 23:03

Nu säger vi god natt ifrån Ängsgården. Som ni märkt så har jag tagit en liten bloggpaus, orken har inte funnits där men jag hoppas att den snart är tillbaka. Och förresten! GRATTIS till trollungen som fyller 2år idag! Älskade prinsessa! 

 
Av Annica - 27 mars 2011 22:32

Det har varit en händelsrik och rolig helg. Igår Mc'Donalds, Toys r us och TUNNELBANA. Idag -TomTits, tack till Stadsmissionen för fribiljetterna. Jo just det vi har ju haft besök från Västervik. Emils kompis med blivande fru och tre barn har varit här, där av aktiviteterna.

Skriver mer imorgon, är helt slut och ska krypa i säng, imorgon ringer klockan 04.45, vintertid räknat...


PS Lucas och jag sparkade boll idag, det slutade med ont fot på mig och blödande mun på Lucas... Medan han bara skakar det av sig så går jag här och haltar... livet är orättvist ibland. Men kul hade vi, ja innan alltså. DS

Av Annica - 26 mars 2011 15:43

Det är jobbigt att vara på äventyr med faster!!!! 

Av Annica - 26 mars 2011 11:26

Emma och faster ska ut på ÄVENTYR! 

Av Annica - 23 mars 2011 22:56

Är han söt eller är han söt!??! Finaste Lucas! Men han var inte så söt och fin igår när han letade upp ett gammalt äckligt, kadaveraktigt, benlikt vidrigt fanskap i skogen, i djupsnö, och VÄGRADE komma till mig! Jag trampade i ett dike med ISVATTEN och pulsade i blötsnö för att komma åt honom. Sen fick jag BÄNDA upp munnen på honom och gräva i munnen på för att få tag i det ÄCKLIGA!!! Och ja... Sen fick jag vackert klafsa runt i iskalla, dyngsura skor och strumpor resten av promenaden. Det är kanske tur att han är söt.....!

Av Annica - 23 mars 2011 21:55

Nä men om man ska ta och börja plugga distans till barnskötare som jag faktiskt jobbat som i 7år? Om inte annat för att få upp lönen?! Nån som orkar hjälpa mig med all skit?! Typ vart man vänder sig, hur man ansöker osv?!? Det är ju en djungel!!!!

Av Annica - 22 mars 2011 16:47

Tomt på parekeringen! VART ÄR MIN BIL?!

Är Bilen var stulen!!!??? Hjärtat hoppade nästan ur bröstet på mig!!!



MEN... Då tog jag ett steg närmre och insåg att den faktiskt stod där! Väl gömd... Det är inte lätt att ha liten bil alla gånger...

Av Annica - 22 mars 2011 13:00

   Underbara, underbara VÅR!!! Underbara plusgrader, underbara sol! Sen att gården på jobbet är en enda stor pool det kan jag leva med! FÖR DET ÄR VÅR!!! Vintern är officiellt slut, vårdagjämning i går och sommartid natten mellan lördag och söndag! En timme framåt för er som inte vet! Jag älskar´t!!!


Bilden är lånad här ifrån

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards