Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under april 2011

Av Annica - 30 april 2011 18:45

Lite bilder från idag.

 

Kasper och hannses pappa Johan. En är lite uppcohner.....


 

Lucas i närbild


 

Knaster


 

Och såklart så skulle Emil envisas med att fota mig.

 

Av Annica - 30 april 2011 18:25


   

Av Annica - 30 april 2011 12:07

Vi är i West bay och ska fira Kasper som snart fyller två. Lucas tyckte att husse var en utomordentligt bra sittplats!


 


  


Happy Valborg också och grattis till hennes Majestät Konungen!!

Av Annica - 27 april 2011 20:45

Har fått endel erbjudanden under dagen om hjälp med Lucas. Nu ska jag sätta på mig tänkarmössan och se vad vi och speciellt han egentligen har för behov och vad vi kan lägga ut på hundpassning i månaden. Först fick jag panik eftersom att sista dagen för Lucas hos sin nuvarande dagmatte kan vara på fredag. Det vet vi liksom inte. Men som tur är så har vi stor nät som hjälper oss och även om det inte är permanenta lösningar så är det iaf. lösning för stunden. Förhoppningsvis så hittar vi den bästa lösningen för alla inblandade, dvs, Lucas, mig, Emil och lilla plånboken...



   

 

Av Annica - 27 april 2011 20:18


En sån här fin sko skulle inte jag tacka nej till! Älskar dem!


  Ni hittar tillverkaren och även bloggaren här...

Även bilden är lånad därifrån.

 

Av Annica - 26 april 2011 20:53

SÖKES OMGÅENDE: dagmatte/husse till medelålders snäll Labrador. Går bra i koppel men kan bli stark.

Gäller Måndag-Fredag, antingen är han hos dig på dagarna eller så åker du hit till Ösmo och går en 30minuters-1timmes promenad. Självklart får du betalt enligt överenskommelse.


   

Av Annica - 26 april 2011 12:30

Är det en ubåt? 



Är det en gigantisk fisk? 




Nej det är bara Lucas och en liten pinne!



Fast lite kallt är det i vattnet...



Fort upp på land!



  Å skaka rompa!!!


Så, nu är det dax för mig att sticka till jobbet. Tjing!

 

Av Annica - 26 april 2011 09:50

Jahopp, vaknade då i morse och insåg att -Nej... det är ingen bra idé att gå och jobba när man knappt kan ta sig ur sängen. Ringde min chef och vi beslutade att jag ska komma in och jobba tre timmar i eftermiddag på syskonavdelningen så att dagen går ihop. Så nu sitter jag här och äter frukost utan kaffe(!) Kaffefiltren var slut..... *suck*

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards