Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under maj 2011

Av Annica - 28 maj 2011 10:25

Om det förra videoklippet rörde mig till tårar så är det här ett klipp som gör mig riktigt arg! Idiot! Kolla hur han rycker i hästen och är allmänt dum! Tänk att Stacy Westfall fick sin häst att göra det här utan ryck i tygeln, sporrar inkörda i sidorna osv... Jag har "snott" iden från den här länk-->"bloggkollegan"<--länk


Arg! · Djur
Av Annica - 27 maj 2011 18:45

FREDAAAAAG!!!! Haft en superduperdag på jobbet och snart blir det KEBABPIZZA, cola och Så ska det låta!!! Underbara fredagsmys!

Av Annica - 26 maj 2011 19:15

  Emil och Kobbe är med i mustaschkampen. Jag och malin tycker dock att de ser ut som tyska porrskådisar, fråga inte hur vi vet, går bara på känsla....

Av Annica - 26 maj 2011 18:06

Wihooo!!! Buren är såld!!! 750kr rakt ner i fickan och den kostade mig 799kr när det begav sig!!! Slängde med två vattenflaskor på köpet eller, nja, 10kr kostade de. Nu ska bara resten bort också. Har en eventuell köpare på mysrullarna och agilitytunneln. Och på lördag så ska vi träffa Lucas nya dagmamma, ja om vi klickar och framförallt hundarna klickar vill säga! Det går bra nu....


Håll utkik i kväll, då kommer det upp en bild på två tyska porrstjärnor som jag tror att ni känner igen. *hehe*


 

Ja och eftersom att jag är en emotionell varelse så känner jag lite sorg i hjärtat nu när buren inte bor här längre...

Av Annica - 22 maj 2011 21:41

Kom precis in från en liten ridtur på grannens häst, Emilion! Det kändes helt underbart att sitta på en hästrygg igen. Imorgon blir det en tur i skogen. Det känns verkligen som att jag aldrig slutat rida, som att jag red senast igår och inte för tre eller är det fyra år sen?!. Trodde att det skulle kännas lite ringrostigt men inte. UNDERBART!


  Emilion och Samsung i vintras när vi var hästvakter.

Av Annica - 22 maj 2011 11:27

suck! Ja, det är en bra beskrivning av min morgon! Vaknade åtta och var pigg men med huvudvärk! Varför denna huvudvärk lördag och söndag? Så, det vara bara att hälla i sig bamyl och hoppas på det bästa. Nu flera timmar senare vaknade jag efter en mycket ryckig sömn med... tadaa!!! Huvudvärk. SUCK! Nu orkar och kan jag inte sova mer. Det är ju så tråkigt. Får väl bara stå ut då! Huvudvärk i bakhuvudet, någon som vet vad det betyder?


Nåväl.. Igår var jag och tittade på nya pirates filmen med trevligt sällskap i form av Malin, Kobbe och såklart Emil. Innan bion tryckte jag i mig en 20 bitars sushi! Efter det orkade jag inte mitt biogodis men oj så gott set var med sushi!

Filmen var okej, en pirates film till i samlingen. Inga överaskningar och jag saknade Keira knightley och Orlando Bloom. (okej jag erkänner, mest Orlando!)

Filmen fyra 3 av fem om ni undrar. Vi såg den i 3D och jag gillar alltid 3D, vissa menar att det är bortkastat på den här filmen men det tyckte inte jag.


Nu ska jag bege mig ut i solen och trotsa huvudet!


Av Annica - 21 maj 2011 15:21

Dagens upptåg med bästisarna Devil och Ella.


  Först altanhäng!

   

Sen bad och bus i massor!

      

Ella tyckte det var en aning obehagligt och förstod inte alls hur hennes storebror och farbror kunde liksom gå på vattnet när hon bara sjönk. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Skapa flashcards