Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under juli 2011

Av Annica - 28 juli 2011 16:06

Nu har jag äntligen något som är värt att släpa sig till datorn för att skriva om. Lucas har nu en dagmatte, en jädra bra dagmatte verkar det som också. Mitt första intryck och magkänslan sa JAJAJA!


Z bor i västerhaninge, har tre tikar, varav två är labradorer och en söt blandis. Den ena är som Lucas men i tik-size. Så hon vet hur han är redan innan. Perfekt!


Vi gick på promenad tillsammans och hennes hundar visade Lucas alla bra ställen i hela skogen. Lämnade honom hos Z en timme också, han gick runt ett varv och kollade, hittade en gammal milkshake-mugg som snabbt avlägsnades från honom (bra med snabba labbe-reflexer). Sen la han sig och sov tills jag kom tillbaka. Underbart! Det känns så bra! Jag blir så glad!

Av Annica - 24 juli 2011 12:02

Ja, ja jag har massor att blogga om. MEN, är så trött på att det ska kosta multum att blogga från mobilen via mms. Vill ha en annan portal till bloggen där jag kan blogga direkt på webbplatsen utan att använda mms. Men måste ha hjälp att flytta allt. Jag har bett er förut och ber igen. Kan någon hjälpa mig?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Skapa flashcards