Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under november 2010

Av Annica - 30 november 2010 21:49

På tio inlägg har jag fått EN kommentar! GUD VAD NI ÄR TRÅKIGA!

Av Annica - 29 november 2010 21:58

Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så Om du lämnar mej, kan jag det väl förstå För vad har jag att ge dej, som ingen annan har Jag är ingen särskild, mendans du är underbar


Aldrig ska jag sluta älska dig Du är allt jag har och allt jag ber om Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig, Att du är där (är där), för mej (för mej) Som jag är här för dig Ge inte upp


Livet är en gåta, du är gåtans svar Allt annat må försvinna, om du blott stannar kvar För också när jag tvivlar- Det känns som allt är slut Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut


Så aldrig ska jag sluta älska dig Du är allt jag har och allt jag ber om Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig, Att du är där (är där), för mej (för mej) Som jag är här för dig Ge inte upp


När jag klantar mig, när jag sviker dig När jag sabbar och förstör Var kvar ändå, tro för oss två För du vet vad jag än gör, ja, vad jag än gör


Aldrig ska jag sluta älska dig Du är allt jag har och allt jag ber om Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig, Att du är där (är där), för mej (för mej) Som jag är här för dig Älska mig då Aldrig ska jag sluta älska dig Du är allt jag har och allt jag ber om Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig, Att du är där (är där), för mej (för mej) Som jag är här för dig Älska mig då, älska mig då Älska mig då…


Text: Jonas Gardell

Av Annica - 29 november 2010 20:29

Har ni börjat köpa julklappar ännu? Jag har klickat hem en bunt på nätet. Så jäkla skönt alltså! Behöver bara åka upp till ICA och hämta ut paketen.


På onsdag är det andra kurstillfället med Lucas. Jag var inne på CRT och köpte en lila spårlina som ska användas när vi tränar. Tänkte köpa en rosa först men jag tro att Lucas skulle känna sig mindre manlig då. Visserligen ska han ju kastreras men ändå. Lila fick det bli!

Av Annica - 28 november 2010 20:53

Jag är så trött i min kropp! Vilket slit det är med snöskottning alltså! Tur det är pudersnö för nu kommer det mera! Vem har bett om all denna snö?


Och avslutningsvis... Jag blir så trött... men jaja man har olika uppfattningar om saker och ting. Bästa vore ju att fixa det på nått annat sätt. Vi får hålla tummarna...

Av Annica - 28 november 2010 17:25

Jahopp! Ut med Lucas en sväng sen blir det adventspyntning här hemma. Vi har inte haft tid innan, skottade ju snö i tre-fyra timmar på förmiddagen. Vi har tagit en välförtjänt paus på två timmar med lunch, godis och ett avsnitt av "så mycket bättre!" Lill Babs säger jag bara! Vilken kruttant! (var det någon som sa att hon var slut)? Nåväl... vissa av oss har slappnat av lite väl och ligger nu på soffan och snarkar... Ut med Lucas var det!

Av Annica - 28 november 2010 15:51

Jo alltså igår hade vi ungefär 5-10cnetimeter snö... Lucas och husse busar lite innan skogspromenaden.

   


Idag när vi vaknade så hade vi 60cm snö... Jag var tvungen att ta igen mig lite mitt i all snöskottning.


Men då attackerades jag av en svart galen hund som inte alls tyckte att jag skulle ligga där och lata mig!

          


Som sagt, det är lite snö här ute i Ösmo nu... Lucas höll på att drunka.

          

Av Annica - 28 november 2010 11:22

    Två bilder från igår...

Fullgubbe...


Snögubbe...

Av Annica - 27 november 2010 11:23

Idag blir det barnvälsignelse för ett av mina kusinbarn ute i Nacka. Har aldrig var på någon sån så det blir intressant hur det går till. Dop och namnfest har jag avhandlat men det här är nått nytt.

Lucas får vara hemma sen så nu ska vi bege oss ut på en långtur i skogen. See you later alligator!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards