Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Annica - 27 december 2009 13:21

Jag tänkte visa er hur snäll jag tydligen varit under 2009... mycket klappar blev det. (Men stackars K och han kompis som är här och ska installera vår kamin håller nog inte med om att jag är snäll....bitch deluxe)...


 

Återvinningspåsar x2 av svärmor och svärfar.

 

Skinnhandskar av mamma och pappa.


   

Örhängen från Emil

 

Bil-laddare till iphonen av Emil

          

Inflyttningspresent av mamma och pappa med tillhörande fågelfrön.


Litet pennskrinn till höger men vad är det till vänster? Gissa! Tog ett tag för mig att lista ut, särskillt då sakerna kom i samma paket men inte hör ihop. Svar längst ner. (Från mamma och pappa).


Orgasmatron mini Deluxe, fick en av Emil och en av svärmor och svärfar.


Kokbok av svärmor och svärför. Fick den för andra gången då vi fått den när vi var i v-vik men glömt bort den, så vi fick den igen, ett paket till att öppna, Me like! :D Jag kan verkligen rekomendera den här, dt finns supergoda saker iden som inte är allt för avancerade att göra.


Aloe Vera-kit från brorsan och Anna


Det här är en julkapp till mig från mig.... inte snygga men billiga och praktiska, (=VUXENPOÄNG) 399kr på stadium. Juniorstorlekar är bra att kunna ha! :D



Och sen har vi förstås fått den här av mamma och pappa och svärföräldrarna....

TACK!!!!

  

Bild lånad från: http://www.contura.se klippt av mig.


Jag fick en supersöt Hellokitty-pärm från Emil också men datorn vägrar ladda upp den på bloggen av någon anledening.

Det är en nötknäppare för er som inte listat ut det....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards