Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Annica - 4 april 2009 23:15

En sån dag var det idag.
Det började med en långtråkig eftermiddag hemma i Hagis. Ett förslag från mig om att åka till Farsta C en sväng för att kolla om MQ hade nått jag kunde spendera mitt presentkort sen i julas på, tex en ny väska.... :D

Hem kom jag med en äppelgrön bikiniöverdel och ett par pilotglasögon med spegelglas, ja alltså såna som är silvriga, det heter väl så då va?


 


bikiniöverdelen kan jag faktiskt försvara, min tärnklänning på bröllopet i sommar är axelbandslös, då kan jag ju faktiskt inte gå i en halterneckbikini och få fula streck.... DET GÅR JU INTE FÖR SIG!!!! så nu har jag köpt en axelbandslös binkinöverdel, inget att dyka med kanske men jag får väl skippa det fram tills den 11 juli helt enkelt.

Glasögonen kan jag inte förklara med nått annat än att dom är fruktansvärt snygga och dessutom nedsatta från 129kr till 98kr... värsta kapet ju!

Nu väntar en Italiensksallad med vitlöksdressing på mig i köket! Bästa sambon har gjort middag!

Och samvetet glömmer snart bort mina impulsköp.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards