Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Annica - 10 maj 2009 14:30

...men gör det som ni märker ändå. Jag har ett arbetsmaterial till den stundande konferensen att gå igenom men jag har verkligen ingen som helst lust. Och ju mer jag förtränger att jag ska göra det desto mer stressad blir jag över att det inte gör sig av sig själv.
Vi utvärderar hur vi jobbar mot läroplanen och just nu går vi igenom "Mål och riktlinjer".... *suck* Jag menar inte att det inte är bra att göra det men det är ju såå tråkigt! Och så ska det såklart regna ute också plus att huvudet känns en aning tyngre än vanligt av vinflaskan jag tryckte i mig igår under inflyttningsfesten vi var på. Måste ha varit nån som tog en tratt och hällde den i mig så fort som den försvann....

Ska åka och handla mer pimpgrejjer till lägenheten också, färska örter till köket, citroner och lime och så ska jag försöka hitta några solrosor, tips på vart man kan hitta såna?

Min mamma har systerträff hemma hos sig så dit ska jag också ta mig emellan ärendena. Måste ju åka dit och krama på mina mostrar när de nu är samlade på ett och samma ställe! Sen tänkte jag dumpa katterna och grisarna där också så att de inte är i vägen imorgon. Har köpt Knäckebröd från IKEA för att muta mamma med. :D Det gäller att vara ett steg före hela tiden.

-Mamma kan du ta djuren tills imorgon?
-Nja... jag...
-Här får du en present!!! Sånt knäckebröd som du gillar så mycket, två paket dessutom!
-............
- :D

Man får inte vara dum!

Nu ska jag väl ta och sätta mig med den där utvärderingen, det verkar inte som att någon annan tänker göra den åt mig. Har ju lönesamtal snart också, så det gäller att skräpa sig lite extra. Ögontjänare, javisst!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards