Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Annica - 18 februari 2010 19:27

Jag har tydligen redan förbrukat min rätt att hämnas min förstörda morgon. Gjorde det tydligen redan i går natt. Fast vadå? Om inte Emil lagt min bilnyckel i sin ficka när han åkte till jobbet i förrgår så hade jag ju åkt Toyotan istället för Hyndaien och då hade jag kommit ihåg att ställa timern till motorvärmaren igår. Nu gjorde jag inte det så jag sparkade upp Emil med orden.... "har du kommit ihåg att ställa timern?" Fast å andra sidan... sparkade och sparkade... han gick upp helt frivilligt, utan spark i baken, drog på sig morgonrocken, på med skorna och ut i det härliga vinterlandskapet. Om om inte fanns.... Men... det kan ju vara så att han ställde sitt larm på gamla klockan för att hämnas mig. *hmmmm* Den som lever får kanske veta.




Av Annica - 18 februari 2010 08:00

Sovmorgon... mmm... sova till kvart över sju!


PAPAPAPAPPADADADADAPAPADAA OUUUUUIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! -larmet på Emils gamla mobil kvart över sex...


Var han hemma? Nej han var på väg till jobbet så ja, jag vakande och sen gick det inte att somna om! tack........

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards