Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 2 september 2007

Ojojoj

Av Annica - 2 september 2007 22:45

Looong time... så på uppmaning blir det lite bloggande denna sena timme, men jag har nada inspiration så vi får se vad jag kan knåpa ihop.

Jag och sambon var i stan i dag och njöt av det fina vädret (jag shoppade:-)). Igentligen ganska tråkig shopping, ni vet sånt där nödvändigt och alldeles för dyrt, ansiktrengöring, några bastoppar till garderoben (älskar cubus, 2 för 129, bäst), var även på scifi-bokhandeln för att leta efter sista delen i triologin om seamus heap men den hade inte kommit ut ännu så jag fick snällt beställa den på cdon istället. (Fast man måste ju erkänna att det är ganska bekvämt det där med att beställa grejjer på nätet) :-P Vad mer då? Jo jag ska belöna mig själv på måndag (godis och sötsaksfri i fyra veckor, femte börjar på måndag, *klappar mig själv i ryggen*) genom att ge mig själv snygga naglar... Längtar, ytligt? ja kanske men fan vad snyggt det är. :-D Tänkte jag skulle hålla det lite hemligt och bara komma hem med värsta naglarna på måndag men nej, jag kan ju inte hålla käften försa mig självklart... har varit jätteduktig sen jag bokade tiden men i dag när vi åt lunch sprack det totalt!!!
Jag "Ja och när jag får värsta sötsuget så tänker jag -nej jag ska inte äta godis, jag ska ju göra naglar på måndag... *svälj*" uppfattade han vad jag sa? ja då, självklart! Så bra var jag på det, tur att jag är bra på att hålla tyst om andras hemiligheter iaf... eller vad säger ni? ni som har berättat en massa saker i förtroende till mig? ;-)

Bild på naglarna kommer senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards