Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under november 2008

Av Annica - 20 november 2008 20:30

ja... känner mig på lite lurigt humör....

nej A det var faktiskt bilens fel... backen fastnar ibland så att man måste använda råsyrka för att slita loss den. Tvåan hoppar ur då och då och gasen fastnar... galet... men kan man köra den bilen så kan man nog köra de flesta bilarna... (jo den har gått igenom beiktningen och nej dom var inte mutade). Så att ettan inte gick i berodde inte på att det var skit bakom ratten... snarare skit i växellådan.

Jo G smaken är som baken... Själv mår jag fysiskt och psykiskt illa om jag måste lyssna på Dido... :( (Men det är ju bra att hon inte behöver stå ensam där i globen då... ;P).

Nu skall jag strax återgå till jobbet, fick blogga på rasten idag, föreläsning ikväll så det blir sent i säng...

 

Av Annica - 19 november 2008 20:30

jupp... underbara snö! nu vill jag att allt ska bli vitt, -10 och alldeles vitt fram till slutet av februari!!!


Har varit ute och kört i 2timmar... hade en kö bakom mig vid ett rödljus som tutade arslet av sig när puckobilen (jo det var bilens fel) vägrade lägga i ettans växel. jag tutade tillbaka och morrade åt emil att nu fan hjälper du mig... det går inte... och ja han hade problem han med. SKITBIL!!!! (men tack G för att vi får låna den:D bättre än ingenting)


Nu är det snart middag min mage känns som globen när Dido spelar... TOM!!!! (nej jag gillar inte Dido, finns det nån värre så spit it out!!!!)


Grey´s Anatomy ikväll.... yeasha!!!!


Och N.... jag hoppas också att jag tar mitt körkort innan F...(har ju faktiskt bokat uppkörning) men gör jag inte det så bjuder jag självklart på tårta!!! :D


 

Av Annica - 18 november 2008 20:15

jupp, idag åkte vi till årtsa havsbad, tur och retur... jag kör som en gud!!! ;P nästan iaf... nu är det sängen som gäller, vill inte vakna upp med huvudvärk för tredje morgonen i rad. :(
dåligt me kommentarer här på bloggen, 20läsare igår och en kommentar... tack guldis... jupp egoblogg så att det skriker om det, tänk att jag är så fantastisk, vem kunde ana något sånt???


 



Av Annica - 17 november 2008 20:15

Sett av er är jag....
glad, tycker om djur, rolig, Stockholm, sprallig, omtänksam, galen, omtänksam, social, glad, omtänksam, glad, fnissig, snäll, djurvän, pigg att lära nytt, kärleksfull, lättretad, glad, ärlig, generös, glad, pålitlig, rolig, snäll, lojal, glad, trevlig, rastlös, snäll, positiv, spontan, omtänksam, givmild, ordningsam, bra vän, sprallig, pigg, stort hjärta, humoristisk, djurvänlig, duktig på att skriva, social, ärlig, snäll, glad, positiv, djurälskare, glad, påhittig, omtänksam..... totalt var det 14av er som svarade på mitt mail eller här på bloggen...

sammanfattning då... jag är en glad , omtänksam och snäll djurvän (börjar bra) som är sprallig, social, positiv och ärlig. (fortsatt ganska bra) Jag är även stockholm (hur man nu är det) galen, (bra?) fnissig (fnitter fi**a???) och en bra vän som är kärleksfull, pigg att lära nytt och lättretat... (*hrm*... skulle jag??) men jag är även påhittig, trevlig, rastlös, lojal, spontan, givmild, ordningsam och duktig på att skriva, humoristisk inte att förglömma.... bra betyg... jag behöver inte gömma mig för att ni kommer med tjära och fjädrar!!! :D

Kram

 

Av Annica - 16 november 2008 20:15

Tänk på att berätta för era respektive att allt faktiskt inte går att tvätta i 60C bara för att det är strumpor....
Mina hellokitty-strumpor har numera rosa Kitty på sig istället för vita och är en aning snedvridna... *morr hugg klös*

Nått som fick mig på något bättre humör är att det SNÖAR!!!!! Underbart!


 

Av Annica - 15 november 2008 20:15

Yeah, I heard about some guy that you beat pretty bad and got in the papers
Sure, you own a cool bar and I hear you get far with every waitress
Yeah, I saw you on the poster your song is the bomb and youre outrageous
Sure, I see youre livin large with your crib and your cars
and thats just great but..

Let me tell you how it be
You wont get with this you see
Cause you cant handle me

Yeah, you make your big move and I see youre not used to being rejected
Sure, you makin that call to your guy and Im sure youre well connected
Yeah, judging from that line you just passed you are well known and respected
Sure, would me and my girls come participate in something you directed

Let me tell you how it be
You wont get with this you see
Cause you cant handle me
Its a simple fact
that you cant seem to handle me
No matter how you act with them
you cant handle me
You gotta make me feel you got my back
but youre a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi creep
and you cant handle me

Yeah, I think youre kinda cute when you try and act like you aint lookin
Sure, I think youre kinda fly and your ride sure is off the hookin
Yeah, bet you could take my mind off things for some time and take me shoppin
Sure, you writin those rhymes and the acts you produce are really kickin
but

Let me tell you how it be
You wont get with this you see
Cause you cant handle me
Its a simple fact
that you cant seem to handle me
No matter how you act with them
you cant handle me (x2)
You gotta make me feel you got my back
but youre a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi pimp
and you cant handle me

Yeah, I heard about some guy that you beat pretty bad and got in the papers
Sure, you own a cool bar and I hear you get far with every waitress
Yeah, I saw you on the poster your song is the bomb and youre outrageous
Sure, I see youre livin large with your crib and your cars
and thats just great but..


Let me tell you how it be
You wont get with this you see
Cause you cant handle me
Its a simple fact
that you cant seem to handle me
No matter how you act with them
you cant handle me (x2)
You gotta make me feel you got my back
but youre a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi creep
and you cant handle me
-Robyn

Av Annica - 14 november 2008 20:00

Jaaaa!!! äntligen!
hummer, räkor och ciabatta ikväll... med lindemans vita cardonnay! mmm himmelriket!

Emil sitter och spelar nya expansionen från WOW... han har suttit där sen sju imorse.... galet! :D

Av Annica - 13 november 2008 20:00

ingen ordentlig blogg idag heller... vi har hjälp S och C att flytta och blev bjuda på världens godaste hemlagade sushi som tack för hjälpen. Kom precis hem, nu ska jag slänga mig i sängen.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards