Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Annica - 6 juli 2008 23:00

Har inte uppdaterat på länge, därför så kommer alla bloggar angående husbygget och jobbet från Lunarstorm här. Ska verkligen försöka att övergå till den här bloggen i stället men det är inte det lättaste. människan är ett vanedjur. :-)


Mån 23 jun 15:46

nytt jobb, börjar den 25 augusti och gör ett gästspel redan den 15augusti. semester nästa måndag längtar! Nu ska jag duscha, sen ska vi shoppa i farsta och efter det så ska vi åka ut till Ösmo/fors och titta på en tomt... hoppas hoppas!


Tis 24 jun 23:04

fick ett samtal från min chef. dom har en tjänst till mig, ska alltså vara kvar på mitt gamla jobb! är så glad! nu måste jag bara säga upp mig från mitt nya jobb på sebran... undrar om dom blir glada?! :-/ aja... är så glad svävar fram!

Tomten var superfin, det blir nog den om inget oväntat inträffar nu.... lägger upp bilder i helgen/nästa vecka.

Nu ska jag natta djuren och krypa i säng....


Tis 1 jul 10:21

men jag har semester så det gör inget!!! :-P tur för nynäsborna att ersättningslinjen går fortfarande, och för alla som ska till gotland förstås.

Jag ska på coldplay i september, längtar redan!
nu ska vi boka möte med banken för att låna pengar till vår drömtomt! hoppas att den finns kvar.

nu ska jag lata mig lite till och dricka mitt kaffe! :-D Ibland är livet bra härligt!

Swedbank sa nej! :-( Människan vi pratade med behandlade oss som två inkompetenta idioter. typ, ni kommer aldrig att ha råd, fattar ni inte det??? så jag, nu hoppas vi på handelsbanken, hon lät väldigt negativ i början men hon förstod så småningom att vi fattade att det ska bli tufft och att alla pengar sulle gå ill boendet... bara att hålla tummarna!


Ons 2 jul 21:22

fick positivt besked från banken i dag, lånelöftet är i hamn! sen ringde vi säljaren till tomten vi vill ha, han skulle ringa mäklaren imorgon och ställa in visningen i helgen! skriver papper om två veckor! är så himla glad! och nervös såklart! det handlar om mycket pengar! och nu måste jag ha mitt körkort snart ju! blir jobbigt annars. :-( men det känns som småpotatis just nu!


Söndag 6 jul 17:00

sitter och pillar med planlösningen på det hus vi kanske ska köpa... får se om man kan göra som vi vill. stooort kök och vardagsrum i öppen planlösning. vill också byta plats på grovingången och badrummet nere. ta bort ett sovrum osv. osv. om vi kan få det som vi vill ha det så blir det superfint! hoppas hoppas! :-D ska lägga upp en bild så småningom.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards