Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Annica - 25 juli 2008 23:15

Idag åker vi till gransjötorpet, emils kusiners torp i katrineholm. ska bli mysigt. tyvärr så får risana förlja med då vi inte hittat någon griskvakt. katterna tar mamma o pappa hand om (dom får ju bo kvar i årsta) men eftersom att marsvinen ska ha mat minst två gånger o dagen så kunde dom inte ta marsvinen också. det är ju sjöväder... :-P

vi ska sova i tält och det är väl helt okej, bara det inte regnar. förra året sov vi också i tält och då spöregnade det. jag vaknade av att min kudde och nästan halva täcket för dyngsurt... nice. så.... alltså, regnar det i år så kommer jag att gå in och lägga mig i vardagsrummet....

det enda som är dumt vid granis är att det ligger vid en sjö... visst mysigt och skönt att bada.... inte. tycker verkligen inte om att bada i sötvatten... havet wska det vara!

igår var vi ute med mamma och pappa med båten, vi var ute vid mellankobbarna och innan det var vi och tankade på myskan... (heter det så?) aja på muskö ligger det iaf. Vinkade till dig guldis! såg du det??? :-P

smörjde mig som faen men blev lite kräftlik ändå... men mysigt var det. älskar verkligen havet. stod upp hela båtresan och bara sög i mig havsdoften som kom rusande mot mig. underbart!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards