Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Annica - 14 augusti 2008 23:15

Nu har det snart gått ännu en vecka, det går så himla snabbt alltså! känns som att man inte hinner med någonting men det gör man väl. har kört lektion (vid mcD, statiol, telia alltså typ farsta på väg mot stan) och shit vad mycket vägar det är överallt. jag håller på att köra där det är troligast att jag får köra upp nämligen. det börjar närma sig, jag ska ta och boka halk-banan nu också. men det ska ju passa med jobbet och med emils schema också (så att jag kan få skjuts).

Vi ska på kusinträff första helgen i september, ska bli superkul! har ju inte varit på Gotland nu i sommar och längtar verkligen ner!!! Men tyvärr så kan vi inte gå på den årliga kräftskivan då... tråkigt men sant. :-( krock i planeringen!

Hade tänkt att träna nu ikväll men axeln satte stopp för det. kände att jag gjorde illa mig på gårdagens träningspass men tänkte att det skulle gå över, det gjorde det alltså inte. får väl försöka imorgon istället då....

På måndag blir tomten vår på riktigt. Nu är äntligen pantbrevet löst och vi kan få pengarna av banken för att betala B och A. skönt, vi har ju haft ett löfte samt skrivit kontrakt men så länge köpebrevet inte är påskrivet, vilket det blir först efter att det är betalt, så är tomten inte vår på riktigt... en nu så.. besiktningsmannen från ävlsbyhus grävare var ute oh tittade på tomten idag, offerten bör komma i början på nästa vecka. spännande!!!! :-)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards