Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Annica - 20 augusti 2008 23:30

Det har hänt mycket idag. M är sjukskriven tom nästa fredag, kul mitt i inskolningarna.


Emil har varit inne på SÖS akut med magsmärtor, han är hemma nu men man vet inte exakt vad det är. kan vara magkatarr men det är inte säkert. får han feber och mera smärtor är det bara att åka raka vägen in och göra en röntgen.


Jag har kört lektion med en ny bil och fått typ en miljon motorstopp varav flera på Huddingevägen med massor av bilar bakom. (ingen tutade, tack snälla:-D) kan ha haft lite med att göra att jag tänkte på annat när jag skulle köra. Skyller inte helt på det men lite...


Lite roligare saker:
Imorgon stänger vi redan klockan 1500 på jobbet, vi ska till Vaxholm på konferens. torsdags em/kvällen är bara ledigt och kul med kollegorna och fredagen blir det jobb. Jag har aldrig varit i Vaxholm vad jag vet så det ska bli riktigt kul!


Nu ska jag fortsätta packa... inte mycket som ska med men ändå...


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards