Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Modeintresserad?!

Av Annica - 14 april 2009 15:30

jag tycker om kläder, skor och att klä mig snyggt. tyvärr så tillåter inte mitt jobb att jag svassar runt i klänning och klackar utan jag får nöja mig med mjukisbyxpr och fleecetröja helt okej....

MEN!!! När jag vill klä mig snyggt i alla outfits man ser överallt så går det inte för hör och häpna, jag kommer inte i de snygga kläderna jag vill ha. Tänk att man ska dra storlek 32-44 för att kunna ha snygga kläder från MQ, HM, Gina tricot, bikbok osv osv. ibland finns det kläder i rätt storlek men oftast är det utplockat eller så är min storlek helt enkelt för liten. dom har ju ändrat storlekarna ju! galenskap!

Visst ska man inte väga för mycket det är ju inte bra för hälsan, det vet jag. men man borde faktiskt få klä sig snyggt under tiden man bråkar med sin vikt. vem vill gå i tält och gömma sig? och vem vill ha för små kläder som sitter som korvskinn och bara rullar upp eller åker ner? nej jag vill ha modekläder som passar min kropp, jag vill kunna vara snyggt klädd när jag vill det och inte behöva gå runt i jeans och tröja för att dom som tillverkar kläder säger att man borde vara en viss storlek! så det så! och till de som skapar big is beautiful-kläderna i alla affärer!!! Lägg ner! de ser för hemska ut!!!! skulle aldrig i mitt liv sätta på mig nått av det ni skapat! usch!!!!

Har idag bestämt mig för en sockerdetox. Sockret är ju mitt största problem i kampen för hälsosammare liv! Klarade jag av att sluta röka så klarar jag det här med!
Började även min träning imorse efter uppehåll sen jul då jag varit sjuk och legat på sjukhus och inte blivit hundraprocent frisk förrens nu. Men nu ni! Crosstariner 20min på högt motstånd imorse samt 200 situps och 20 armhävningar.

En superbra blogg för er som gillar mode ärTherez Garderob


 

På bilden ser ni ett par snyggingar som jag gärna skulle vilja ha!!! Älskar dem! Tyvärr skulle mina höga vrister slå bakut om jag försökte ha dem på mig i mer än fem minuter! De är frånMelba.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards