Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Mycket mycket!

Av Annica - 17 april 2009 15:45

massor hela veckan, har inte varit hemma förre tio någon dag. Jag skulle egentligen på 4x25års fest ikväll men fick ställa in. jag orkar helt enkelt inte. Jag känner mig hemsk T, förlåt men jag måste orka ta mig upp ur sängen varje dag också.


Ikväll blir det mys med skaldjur som nästan varje fredag! Kan inte få nog. Tråkmåns, men ombytlig som jag är så går det nog snart över, en släng av räkfrossa bara. Ta några tequila samtidigt och magsäckstömning på det så är det klart!!!


Sockerdetoxen går fina fisken, är inne på dag 4 nu!!!


Igår skrev vi sista papperna på huset, många autografer blev det! Så mycket papper att det inte är klokt!!! Och mitt i mötet insåg jag att det var den 16april och att vi skulle vara på möte med våran nya vägförening någon gång den kvällen Gha! Fick ringa B för att få numret till hennes mamma som ska bli våran granne för att få tid och plats!!! Vi hann, det fick bli en snabb middag från gyllene måsen i bilen för tredje gången den här veckan, tur att man kan välja nyttigare alternativ numera.


Idag blev bilen inlämnad på verkstan och den kostade bara 600kr att lösa ut. :D (köpa en trisslott??) felsökningen hittade mycket riktigt ett elfel. Så nu behöver jag inte skruva ur och i batteriet varje dag för att vara säker på att komma till jobbet nästföljande dag. I-landsproblem????


I onsdags var jag på en superbra föreläsning i SEFIF:s regi den hette "1åringens röst i förskolan" eller något liknade. Superintressant och jättebra!


Imorgon ska vi göra sushi här hemma med min födelsedagspresent som jag fick av S och C! Mumsfilibabba!!!!


Och så fick vi även veta på vägmötet att det var städhelg den här helgen! Men annars var de trevliga! Fram med motorsågen från bakfickan bara så ordnar det sig!


Rörigt och mycket virrigt men då kanske ni fattar hur härligt jag har det. Och så ska jag ju sköta min roll som brudtärna också med allt vad det innebär mitt i alltihopa! man vet att man lever iaf.


Glömde, måste ju fixa lägenheten för försäljningen också... Finns alltid något att göra om ni känner för att hitta på nått!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards