Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Blubberliblubb bloggeliblogg

Av Annica - 29 april 2009 15:45

guldlock- Aure är sig själv igen, du har nog rätt och hade nog vårkänslor!

På uppmaning av läsare kommer här ett blogginlägg. Det var ett tag sen jag skrev men jag har känt mig helt oinspirerad och är man det så blir det inget bra av det hela. Men nu så.

Har ju som sagt en del brudtärnebestyr att så i men det mesta är nu fixat, kan inte skriva vad vi ska göra för den blivande bruden tittar in här då och då.....

Vi letar en bra mäklare just nu, inte det lättaste, slemmiga, dyra osäkra typer är det gott om där ute. Det verkar som att mäklarfirman vi köpte igenom är den som kommer att få uppdraget. Vi vill ju sälja helst igår så en snabb och bra affär är önskvärt, ni kan väl be lite åt oss om detta!

Vår kontakt på Hjältevadshus hörde av sig idag och berättade att det ser väldigt ljust ut för att få huset innan sommaren!!! Eller innan semestern rättare sagt! JIPPIE!!!! Nu väntar vi på att Nynäshamnkommun ska skicka ut våra bygglovspapper, handläggaren på kommunen har nämligen sagt att bygglovet är klart och att papprena skulle komma i förra veckan... det gjorde dom inte såklart. Får helt enkelt ringa dit imorgon och fråga om dom använde snigelexpressen som budfirma.. *suck*

Det verkar som att förvaringen av möblerna är löst också, det är bra med vänner som flyttar in i stora hus! :D

Jag är nu ledig i hela fyra dagar och imorgon ska vi ta oss ut till vänner i Ösmo för grillning och valborgsfirande. Sen får vi se om det blir Årsta eller hemma i Hagis som gäller! Vi är lite wild and crazy helt enkelt! Tänk om några fler kunde vara det! *mohaha*


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards