Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Annica - 22 november 2009 21:12

alltså, jag skulle ju fota huset idag men eftersom att jag har putsat fönstrena så har jag helt glömt det och nu är det för mörkt igen.... får se om jag hinner imorgon, slutar ju tidigt. 

Av Annica - 22 november 2009 18:30

Putsa fönster i duggregn och snålbåst?! Bra idé, nja men vad ska man göra när heeela November har sett likadan ut? Ja igår var det ju fint väder men då var vi ju på mammas mingelfest... (se inlägget igår). Och ja, det var nödvändigt att putsa dem, man kunde endast med nöd och lite fantasi se ut genom dem nämligen. Men nu är det gjort och rena blev de och jag blev en halv meter längre till på köpet, men det tillståndet gick över så fort jag klev ur skorna... Vi har sån där härlig kladd-kladd-kladd-lera utanför hela huset, inte någon vanlig sorts lera utan just som jag skrev, kladd-kladd-kladd-lera. Lovley! Bra när man känner sig lite kort... bara att ta ett varv runt huset.


När fönsterna var färdiga tog jag äntligen tag i mina sommardäck som legat och väntat på att bli avtvättade för vinterförvaring sen slutet av Oktober. Passade även på att tvätta av fälgarna på min söta bil och sätta dig fälgsidorna jag fått av min söta pappa. Grymt! Nu ska bara extraljusen dit så är vi redo för det mesta!


  

Bild lånad från http://www.pebe.se


Sitter och försöker att sätta ihop en IKEA-lista, inte det lättaste man glömmer ju hälften av allt man måste ha så fort man sätter sig ner med papper och penna. Så här långt har jag kommit hittils.


  1. Tv-möbel  
  2. Tavelhyllor till köket
  3. Pall
  4. Hyllplan till tvättstugan
  5. Tavelramar
  6. Golvlampor (det finns inte en enda snygg taklampa på IKEA just nu).
  7. Byrå till hallen
  8. Jackhängare


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards