Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Annica - 27 november 2009 22:48

Idag kom mina almanacka och min best of rasmus skiva!!!!


Orkade/hann inte skriva igår. Sent möte på jobbet och tidig morgon hemma hos mig med kollegorna. Vi hade planeringsdag hemma hos mig idag. Trevligt men det var endel förberdelser som skulle ordnas så jag var uppe till tolv, somnade för att vakna en timme senare av en katt som skulle in... vad gör man inte för sina älsklingar så säg...


Till lunch svängde jag ihop en boulabaise (stavas det så) på en timme... eller typ... den var ganska förberedd av en viss kock jag känner, behövde bara pluppa i fisken och skaldjuren. Men oh vad jag var bra på det! :D


Fick en wonderful marimekko skål av mina underbara kollegor... lila vad annars. Jag har nog hittat mig en ny favoritfärg tror jag....


 

Bild från Royaldesign.se

.....men med tanke på hur ombytlig jag är så ska ni nog inte lägga den färgen på minnet.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards