Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Det här är jag.... eller?

Av Annica - 2 december 2009 13:32

Jag gjorde som Guldis http://www.guldlock.com och gjorde testet som berättar vem du är utifrån ditt namn....


 Siffran tre:

 Treor som du är mycket kreativa människor, du är talangfull och extremt disciplinerad i det du gör. Känner du dig instängd och inte får utlopp för din kreativitet blir du lätt deprimerad. Du är omtyckt av nästan alla på grund av att din livsglädje så lätt smittar av sig. Du är personen som alltid går omkring med ett leende på läpparna.


Att vara så disciplinerad och kreativ som du kan leda till att du lätt vill kontrollera för mycket när du är bland människor som inte är som du. Din irritation på oliktänkande bör du nog försöka arbeta bort.


I hemmet är du lika disciplinerad, näst intill pedantisk. Den du vill dela livet med får inte vara någon slarvpelle/slarvmaja, då kommer du helt enkelt inte att stå ut.


Livet för treorna regeras av Jupiter. De bästa färgerna för dig är mauve, lila och alla rosa nyanser.


http://www.ditthoroskop.nu/se/nya_systemet.htm  

 
 
Anette

Anette

2 december 2009 21:08

Siffran Två:
Du är en person med stark intuition som har en naturlig ådra för artisteri och kreativa arbeten. Problem med att hitta vänner har du inte då du är en vänlig, hjälpsam och fredlig person som är lätt att tycka om. Du älskar att ha mycket folk omkring dig och det är hos dig de roligaste festerna äger rum. Du avskyr att vara ensam. Ännu en positiv egenskap hos dig är att du har lätt för att känna medlidande. Detta kommer kanske att leda till att du i framtiden engagerar dig i humanitära frågor.

Trots uppskattningen du får från vännerna har du det lite svårt med självkänslan och självförtroendet. Ibland kan det hända att du hittar på små vita lögner för att dölja dessa. Du har även svårt att fatta beslut och sedan hålla dig till dem.

När det gäller kärlek är du den som drömmer om den eviga förälskelsen. I val av partner gör det ingenting om denne/denna har samma intressen för det konstnärliga som du men han/hon får absolut inte vara en soffpotatis.

Tvåor regeras av månen och färgerna som passar dem bäst är olika gröna nyanser, naturfärgat och vitt.

http://malinrosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards