Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Annica - 14 april 2010 20:55

Jaha så var plågan igång, hittade säsongens första blodsugande lilla kräk på Puma igår så nu är hon preparerad med frontline. Äckliga små vampyrer!

Luci är nu hemma, han missade ju sin medicinering i morse pga KH (klantig husse). Men nu har han fått sin antiobiotika och får pga. missen stå ut med ett piller nedtryckt i halsen en extra dag. Så går det. Han ska bli frontlinad såfort han kur är avslutad.

 

Foto: Agricultural Research Service


Nåväl, fick en felringning till mobilen idag, ganska lustigt faktiskt. Han som ringde hade fått nummret av någon som sa att det gick till en präst. Hur fel kan det bli?!  

Jag?!


Nu ska jag gå och dö en liten stund i soffan och moffa jordgubbar, det har jag gjort mig förtjänt av efter att ha släpat tusen-kilos stenplattor till vår provisoriska uteplats i säkert 40min. Innan dess lyckades jag pricka det enda leriga stället i hela diket när jag skulle hoppa över det. Till råga på allt hade jag satt på mig mina vita (inte nu längre) reebook istället för mina skogs och ler-riktiga graningekängor. dumt dumt dumt..... man kan inte alltid vara på topp.

 

No more white!






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards