Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under december 2008

Av Annica - 14 december 2008 20:00

nu är de inslagna och vi har i princip köpt färdigt allting! har bara bror och svägerska kvar... har ingen aning om vad vi ska köpa. skulle vara trevligt med önskelistor... *blinkblink*


 

Av Annica - 13 december 2008 21:45

Idag har jag och Emil varit på julbord på Årsta Slott med mamma och pappa och deras vänner. tråkigt? nej! roligare människor får man leta efter rå humor på högsta nivå! hel skönt! och så är det så fruktansvärt gott också! jag kan verkligen rekommendera Årsta slotts julbord! helt fantastiskt! Efter det bar det iväg till S och L (jag var chaufför såklart!) och vi hade nog varit där ännu om inte lillfia skulle ha sin medicin. men man kan inte få allt. nu försöker T att få med mig ut och dansa... men jag vet inte ja... börjar nog bli gammal och grå, har för mycket vuxenpoäng helt enkelt! körkortet var det som fick bägaren att rinna över! :P (och så har jag inte lust att sätta mig på tunnelbanan alldeles själv heller).

Av Annica - 12 december 2008 21:45

Nu är hon hemma igen, lillgrisen. Än så länge verkar det som att allt har gått som det skulle. Hon äter men är lite trött och haltar endel. Stackars liten! Vi ska fortsätta att ge henne smärtstillande i några dagar då det kan strama i stygnen och kännas allmänt obehagligt för henne. Stackar lilla tjejen! :(


 

Av Annica - 11 december 2008 21:45

imorgon är det dax för Doris! usch vad nervös jag är, tänk om hon inte vaknar upp ur narkosen? min stackars lilla gumma! Emil ska köra dit henne, dom ska vara där 8,15 imorgon bitti, när vi får hämta henne vet vi inte... Emils skulle ha varit ledig men nu åkte han på att jobba för dom har sjuka kockar på jobbet.... dumt. hoppas att han kan sticka och hämta henne när han ska bara.

Nu ska jag ut till m o p och hämta min luciakrona, det är ju luciafirande på jobbet imorgon ju! tur att man har körkort för annars hade det inte blivit någon krona, Emil är tvungen att jobba ikväll också. :(


 

Av Annica - 10 december 2008 21:45

jo... idag var jag ute och hämtade min snälla bros bil som jag ska få låna tills han behöver den igen. Fint tänkte jag, inga problem... lite regn men det är ingen fara. MEN! när jag kom ut till vh så var det snöstorm (nästan iaf), moddigt och skitigt, 1plus som tur var så jag hämtade bilen illa kvickt och körde hem innan det frös på! men ujujuj, vad jag körde, kändes som att jag var full!!! gick ganska vinglit på årstavägen! moddigt och blåsigt ingen bra kombination! :(

Nu ska jag äta resterna av pizzan från igår och glo på Gilmore!

Operation för Doris på fredag! stackarn!

 

Av Annica - 8 december 2008 21:45

NU ÄR DET KLART!!! KÖRKORTET ÄR I HAMN! Idag 10,45 fick jag höra de magiska orden! "grattis, du klarade det!!!!"

Jag var hypernervös, har inte sovit på två dygn! tror ni att jag är nåe trött då??? Jag har varit galet superspeedad hela dagen och inte fått något vettig gjort på jobbet! Tur att jag har så förstående kollegor! Jag fick en sån dunderkram av min chef att vi höll på att ramla omkull bägge två! (har bara berättat för 4personer när jag skulle köra upp)

Tack allesammans för alla grattis-sms jag fått underdagen, har tyvärr inte svarat på alla, dyrt! :D Ska ju köpa bensin för pengarna ju!

Nu börjar adrenalinet lägga sig lite... har pumpat fullt hela dagen, kommer antagligen att sova som en klubbad säl inatt! Nu ska jag fira med en pizza! Lyx för en som inte äter kolhydrater. :D

Jag vill ha en sån rosa bil i present nu! julklapp??? *blink blink*


 

Av Annica - 8 december 2008 21:45

ja! snart är det uppkörning och jag är redan galet nervös!!! Jag vet inte om jag klarar det här alltså! mina nerver kommer att balla ur och jag kommer att tro att vi har vänstertrafik i Sverige! *guhäää*

 

Av Annica - 7 december 2008 21:30

jupp det blir hemgjorda köttbullar på julbordet i år! mumma!

Uppkörningen närmar sig med stormsteg!!! gha! känner mig helt oförberedd! hur gör man egentligen en inre och yttre säkerhetskontroll??? va va va??? det ska ni veta! alla ni som har körkort!

Nu ska jag fortsätta med att försöka bli trött så att jag kan sova... söndagskväll =ångest, kan inte somna... men man vill ju inte gå upp vid sju på morgonen bara för att få somna vid tio på kvällen... nej då får det vara.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards