Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Sushi och snarkande katt

Av Annica - 24 november 2009 19:11

Sitter i soffan med en snarkande katt brevid mig, tröttmössa!!! Han har varit ute sen åtta igår kväll, var inne en snabbis på morgonen för att äta lite frukost och sen ut igen. Kortfattat så har han varit ute i nästan ett dygn, inte konstigt att grabben är trött..


Emil har nån middag på jobbet ikväll så jag lyxar lite och har köpt en sushi till middag. Det är verkligen galet gott!


 


Nån som har erfarenhet av svullna lymfkörtlar? Jag har något under hakan, känns som en 50-öring i storlek men den är nog klotrund... svårt att säga. Öm är den också. Isch! Tänkte ge det till nästa vecka har den inte gett med sig då får jag väl ringa vårdcentralen... :(

 
 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

24 november 2009 22:29

Sätter en tass tillbaka ^^
Hmm svullen körtel kan ju bli körtelfeber... eller en infektion på G! Man kan ju ringa och fråga ;0)

Kattskrälle som snarkar... gör min också fast han är innekatt, har lärt sig av husse enligt mig *morr*
KRAM

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

25 november 2009 08:56

Har ingen aptit, men sushin såg faktiskt lite. lite god ut. Tack för oinket, det kändes lite bättre faktiskt. Det bästa är att jag slipper fundera på om jag ska vaccinera mig eller inte. Oink till dig också.

http://malinrosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards