Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Äktenskap, skaffa barn och FAB -Ben & Jerrys

Av Annica - 18 april 2010 17:39

Ibland undrar man... Ja, vi var ute hos Malin och Kobbe och fikade vid deras torp idag på förmiddagen. Jag ringde henne i veckan och föreslog en fika då jag tyckte att det var alldeles för länge sen vi träffades. Sagt och gjort, vi åkte dit och hann knappt sätta oss förens Malin kläcker ur sig nått som liknar det här: "Ja, vad har du för spännande att berätta då?" Jag ser ut som jag antar ett frågetecken ser ut och får fram... "eh? Va?!" "Ja", säger Malin, "det lät så på telefon!" Men... Hallå??!! Kan man inte bara träffas ändå? Hon trodde att vi skulle berätta att vi skulle gifta oss eller nått... Hysteriskt kul!

Fast å andra sidan, bättre det än alla som tror att vi ska skaffa barn, får frågan på daglig basis... När kommer barnen då? Men snälla........... MAN MÅSTE INTE SKAFFA BARN! När ska ni lära er det? VI VILL INTE! Det är nu man ska skriva, man ska aldrig säga aldrig för så är det ju, vi vet inte vart vi står om några år MEN... gör jag det så kommer ni att tolka det som att vi SKA skaffa ungar... så jag skriver det inte! Ignorera!


Det här inlägget blev nått annat än vad jag först tänkt mig... snacka om att fingrarna lever sitt egna liv.


Nåväl till det jag skulle skriva då...

Provade Ben och Jerrys pinnglass som GB producerar. SÅ FANTASTISKT GOD!!! FAB FAB FAB!!!! Helt klart värd sina 26(!)kr. Try it!    




Ikväll blir det årets första grillning, ska bara hitta min sambo som är ute och ränner nånstans. Snacka om att det här med vår har fått fart på honom...

 
 
Ingen bild

malin s

18 april 2010 22:26

haha roligt att man omnämns i din blogg...
kom ihåg att kolla lite gödsel så vi kan få finfina odlingar
ringer dig i veckan...utan att ha något spännande att berätta
/ malin

 
Maria

Maria

19 april 2010 16:54

Det där kommer ni säkert få höra till döddagar! Folk fungerar så av någon anledning. Helmärkligt. Vi har hört tjatet om barn i typ hundra år.

http://www.guldlock.com

 
Piggelin

Piggelin

2 maj 2010 14:24

Gud va underbart det är nu när man inte behöver frysa ihäl bara för man tar sig en glass. Du vet hur ja menar, man blir sådär Iskall på insidan. Ben&Jerry's I love!

http://mittegnalillahelvete.bloggproffs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards