Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Annica - 23 oktober 2010 23:08

Rosa Bandet får 10 kr från försäkringsbolaget Chartis tack vare den här länken  Klicka och gör en skänk-länk du också!

 


Klicka här och gör en egen länk

Av Annica - 23 oktober 2010 22:25

 

Vi tänkte tuffa till honom och köpa ett KAMPHUND-halsband! ;)  

Ni som känner mig vet att jag gillar sk. "kamphundar" så ni som inte känner mig; ta det med en nypa salt som Egoina säger...

Men det gick inte, han var för snäll så det blev inget.

Dock funderar vi på att lägga upp hetsfilmer på Youtube... Lucas vs. träden!  (Tänk fortfarande på saltet)...


   

Årets första snö var STÖRTSKÖN att rulla sig i!



Bilder från dagens promenad i Årsta Havsbad

       



Av Annica - 23 oktober 2010 22:00

Var på nya shoppingcentret idag kommer inte ihåg vad det heter nått 73.... Allt jag får in är Rout 73 och så tror jag inte att det heter. Sprang på Elisabeth och hennns två barn, de höll sig hemifrån så att Jonas skulle få sova. Han hade jobbat hela natten (och dagen innan) stackarn.

Efter det tog vi en tur förbi årsta och mamma och pappa. Emil skulle försöka byta däck på min Doris, låsgrunkemojängen till låsbultarna är trasig och vi skulle försöka ta loss dem med nån grej från (skit)biltema. Visst, ett däck gick bra men när vi skulle ta loss grejjen från bulten så gick den inte att lossa... *Suck*


Nåväl. hemma igen från Årsta ser jag att Elisabeth är hemma hos sina föräldrar (mina grannar) så jag ringde henne och frågade om inte Lucas och henns lilla labradorvalp, Blixtra skulle få träffas. Sagt och gjort! Dock tyckte nog Lucas att Blixtra var för liten för att leka med än så länge så J och E var fanstastiskt mycket roligare att busa med. Lucas lyckades fälla J två gånger och skulle pussa ihjäl honom. Sorry! Han ÄLSKAR att pussas! Tur att J är hundvan! Han blev mest sur.


Här kommer delar av dagens inköp.

   




 

Av Annica - 23 oktober 2010 20:25

"Så mycket bättre" som går på fyran just nu (se trailer nedanför) är inspelad i Burgsvik (uttalas buschvik). Bästa platsen på jorden!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards