Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Annica - 2 oktober 2010 15:46

Jag testar just nu en tjänst för Buzzador som heter Lovefilm. Det är ett sätt att enkelt, bekvämt och utan föreseningsavgifter hyra film. Jag har två checkar att ge bort som berättigar dig till att prova en månads medlemskap helt gratis. (fyra filmer) Kontakta mig om du är sugen på att prova så skickar jag en check till dig.


Är du sugen på att testa ändå? Gå in på Lovefilms hemsida och registrera dig. För bara 99kr/månaden så får du njuta av fyra filmer. När du registerar dig så skapar du samtidigt din egna filmlista och utifrån den så skickar lovefilm två filmer hem till dig åt gången. När du sett dem klart och skickat tillbaka dem igen i kuvärten som medföljer så kommer dina två andra filmer.


Vill du också få chansen att testa olika produkter? Gör som jag, bli en buzzare


 

Av Annica - 2 oktober 2010 15:30

Så deprimerande att logga in på bloggen och få texten; du har inga nya kommentarer uppkört i ansiktet på en...


Nåväl, ni har väl era skäl precis som jag tydligen alltid måste använda ordet "nåväl".


Dagen har hitills varit skön slapplördag. Besök av herr och fru Liljegren i förmiddags, de ville beskåda vårt glas vi har framför kaminen för att se om de själva skulle slå till på ett. Slå och slå förresten? Visserligen är det härdat men ändock! Lucas fick de såklart träffa också men Bamse fick sitta kvar i bilen vi vill ju inte sprida Kennelhosta i hela haninge/nynäshamn!


Efter det tog jag, Emil och Lucas en tur i skogen, vi träffade på jägarna som höll på att packa ihop för dagen, tomhänta. Älgjakten börjar inte förrens andra måndagen i oktober, jag trodde det var från och med 1oktober men inte...Så nu var de ute och skulle skjuta rådjur. Men som sagt de hade gömt sig bra idag.


På promenaden så lyckades Lucas ta sig ett dopp och vore det inte för fukteksemen (som i och för sig ser väldigt bra ut nu) så hade han gärna fått bada men nu var det en SUR matte som skällde på Lucas en bra stund. Skämdes gjorde han men ångrade sig gjorde han nog inte. VATTEN ÄR BÄST!!! Sötis...


Pumas öra vill inte sluta "vätska sig" Visserligen är det mindre gegg nu men det ger inte med sig så det blir veterinären på måndag då... Pengarna flyger iväg! Skulle lika gärna kunna ha ett direktkonto till Haninge djurklinik.


Nu ska jag ut och plocka ihop lite av sommarsakerna och ikväll kommer tjejerna på spontan tjejkväll. Emil ska in och jobba på Nalen.


Blev ett väldigt långt och uppstyltat inlägg men så kan det bli! Tjing!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards