Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Annica - 1 september 2010 17:06

Det kom ett paket idag...


Det innehöll en Furminator.

 


Den här högen fick jag och Lucas ihop på knappa tio minuter, sen orkade jag inte mer.

Snacka om effetktiv.

    

Ska ni köpa? Kolla tradera, på apoteket kostar den nämligen 499kr....

Av Annica - 1 september 2010 14:47

Hade inte så mycket mer än det att skriva! Är nästan smärtfri med hjälp av högsta dosen receptfria läkemedel. (Alvedonx2 + Ibumetin) Lovley! Och det bästa av allt är att nu är jag tom. rekomenderad av läkare att fortsätta så det är "bare å kör" Om inte magen säger stopp vill säga. Det är ju det där med magkatarren också vet ni... Tjoflöjt!


PS. Har äntligen hittat tuggben till stora svart som håller mer än tjugo minuter. Det han har nu fick han tjugo över tolv, han fick ta en paus och sova på saken.... MEGASTORT BEN!!!! Nu är han på´t igen DS

Av Annica - 1 september 2010 13:00

Inte vet jag om läkaren tog mig på allvar men men... Hon trodde att jag har en inflektion i kroppen som orsakar smärtan. Orsakar det svullnad också då eller? Jag menar min tå svullande ju upp igår men det har lagt sig nu. Nåväl, jag ska äta Doxyferm (låter som nått hämtat från Harry Potter) i nio dagar men har smärtan inte avtagit om två dagar så ska jag höra av mig igen. Kusinträffen på gotland ligger i farozonen så håll tummarna!!!

Av Annica - 1 september 2010 07:12

Vaknade idag med mer värk än igår. Nu gör även armarna ont och handlederna är värre än igår. (Att skriva det här tar emot men jag har redan tråkigt) Tån däremot känns rätt okej. Är uppe redan nu för jag var tvungen att skjutsa Emil till tåget nu på morgonen, vågar inte gå och lägga mig igen för jag vet inte om jag kommer upp... Nu ska jag vila min kropp tills jag kan ringa till vårdcentralen. Nån som kan köra mig? Det var ingen rolig  historia att växla vill jag lova.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards