Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Annica - 25 september 2010 20:32

Jag, Stina och två hundar drog till skogs idag och det slutade med att vi fick blunda och tvinga oss själva att gå hem två timmar senare. GALET VAD MYCKET KANTARELLER DET FINNS DÄRUTE!!! Tillsult blev vi inte ens irriterade på att hundarna promt skulle "rejsa" mitt i svampodlingarna. Lite mindre svamp att plocka...


  

Nåväl. bilden är suddig men jag orkade inte ta en till så håll till godo... Snart kan jag ha ett eget bildgalleri med kantareller. Precis vad ni längtar efter att få se va?

Av Annica - 25 september 2010 20:14

Valet gick ju sådär... Resten av världen skrattar åt oss, "bortglömda"/"borttappade" röster mm... Tror du att det blir omval?
 Ja
 Nej

Av Annica - 25 september 2010 10:46

Eller egentligen inte så mycket som händer men ja ni vet... upp vid halvsex ut med Lucas, hem och duscha och äta frukost. -Det onödiga... JOBBA... sen hämta Lucas och gå promenad med Skilla och Devil (och deras mattar). Hemma vid halvåtta-åtta, laga middag(?) (mackor är väl middag eller?) Dö en liten stund framför tv:n. Ut och kissa Lucas en sista gång. Krypa ner i sängen för att upprepa samma sak nästa dag... Jesus amalia... Ni ska tro att det är skönt med helg!


Lucas gör så mycket framsteg hela tiden, det är så kul att se honom springa lös i skogen komma tillbaka för att söka kontakt... vart är du matte??!! Yes! där okej, jag drar igen! Men bara så långt att jag har koll på vart du är. Åh, kolla pinnen! (Nej det var ingen pinne det där var ett träd Lucas!) Äh skit samma matte, jag vill ha den ändå! SLÄPA SLÄPA DRA!!!! Kolla!!! Jag lyckades JIPPIE!!!! Gullegris!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards