Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Annica - 19 september 2010 21:30

Man kan tycka att man ska hinna blogga när det är helg men det blir inte alltid så. snart kommer bilder på min fina trollunge, Emma. Hon med familj och min mamma och pappa var här på middag igår.


Till idag då:

Dagen startade sådär... nackvärk med begynnande huvudvärk. Tog två alvedon och hoppades på det bästa. A med dotter och brorsbarn kom på besök. Med sig hade de Lucas papper, kontrakt och ägarbytesblanketter till SKK och jordbruksverket. SÅ NU ÄR HAN MIN!!! PÅ RIKTIGT! Alla papper är nu påskriva och han är betald. Under tiden besöket fortskred så eskalerade min lilla huvudvärk till en fullt utvecklad migrän med illamående och allt. Var tvungen att sms:a A efter att de gått och förklara mitt konstiga beteende. Fick bädda ner mig i ett kolsvart rum med iskall handuk över ögonen och trycka i mig migräntabletter. Två timmar senare mådde jag så pass okej igen att jag kunde ta mig ur sängen och nu mår jag som en prinsessa igen! Tack för Eeze!


  Lucas när vi var i Västervik

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards