Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Annica - 5 januari 2009 22:30

...julegranen kastas ut ut ut men till nästa år igen kommer han tillbaks min vän för det har han lovat!!! vem har lovat? julgranen?

kallt och skönt idag med. tog mig en promenad i eftermiddags, mys! glittrade rimfrost, rök ur skorstenarna, knarr under fötterna och i övrigt helt tyst. Nu sitter jag och lyssnar på eldens sparkande i kaminen.

Söndagsångesten har slagit till som ringklockan i slutet på jackass 2, för er som inte sett den, gört! så sjukt kul! fast man får inte vara så känslig, jag och Emil såg ettan på vår första date för en herrans massa år sen, där satte jag ribban, pang! mitt val av film nämligen...

jag skulle lätt kunna tänka mig en veckas ledighet till... fast det ska bli mysigt att få krama på busungarna igen... och hör lille X, 2år prata om sin jul... han var helt insnöad på jultomtar och julgranar långt innan julen. får se vad han tyckte om det hela så här efteråt... :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards