Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Annica - 17 januari 2009 22:45

okej... jag medger, just ju ägnas mina fredagskvällar åt LD, alias Lets Dance. Kanske inte det jag är mest stolt över i mitt liv men... Ja, jag är alltså hooked! Alltså kommer här en kort recession över några deltagare...

Kitty: Jag har alltid gillat Kitty, det måste jag medge, ända sen BB tiden faktiskt. (innan visste jag ju inte vem hon var så det kan jag inte svara för) men nu, efter hennes debut i LD så vet jag inte... Hon är gnällig och kan inte ta kritik, en riktigt dålig förlorare. DÅLIGT! sen vet jag inte om jag tycker att hon förtjänar minst poäng av alla men förstår hon inte att ju mer hon gnäller desto sämre tycker juryn om henne och ja... resten kan ni ju själva förhoppningsvis räkna ut. Nej minuspoäng för Kitty, hon har sjunkit i mina ögon.

Nästa gnäll handlar om den sk. bloggdrottningen... just det Blondin Bella, eller Isabella är det kanske? Det verkar iaf som att hon har svårt att hålla isär sina alteregon... Hon pratar som en riktigt blond brat-unge... "Alltså man är ju van att få kritik i bloggen och så men alltså liksom här alltså så får man typ höra att typ ja alltså sträck på benen, tänk på hållningen och ja typ alltså liksom så... ehh ja alltså..." osv osv, glöm inte att läsa det med lite för mycket iiii:n i rösten, tänk även "överklasswannabeedialekt"... (och så kan hon inte dansa heller, så det så)


 


Man säger ju att om man kritiserar människor så har man låg självkänsla så det är väl bara att rosa lite folk också så att ni inte tro nått sånt om mig...

Mikael Samulsson, vilken kille! Han är typ 3meter lång och 2meter bred och dansar så bra! Hans partner ser ut som en flugskit han gör lyften med henne som en annan lyfter ett tomt mjölkpaket i tron om att det är fullt... tjong rätt upp bara!

Morgan"Tippen"Alling: Vilken grej... Jag trodde att han skulle vara kass och så går han in och regerar! Han kommer att gå riktigt långt! Han regerar tronen tillsammans med...
Laila Bagge, vore jag kille eller lesbisk så vore jag sååå kär i denna älva! (klyschigt, jag vet, det är meningen) Hon är inte bara underbart snygg och kan dansa också! So what om hon har tagit hjälp an en professionell tränare??? Det visar bara hur seriös hon är!

Sen måste jag bara ge ett hedersomnämnande till Hasse"kylskåpet"Aro. Kämpa på!!!

Nu ska jag hämta Emil som är ute i Handen hos G och dricker öl, imorgon är det brunch med gänget! Mys!!!

(bild från TV4)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards