Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Annica - 7 januari 2009 22:30

... den som är fullast!

jupp, jag sitter och kollar på grammisgalan. Jag har sett Kleerup(3grammisar) och Anna Ternheim(2grammisar) försöka hålla tal, försöka ja. Det verkar som att dom försöker att leva upp till mustach på förra årets grammisgala, eller var det rockbjörn? Jag minns helt ärligt inte. Det verkar som att våra kära svenska artister inte klarar av gratis-spriten dom bjuts på. Man kanske ska börja att servera spriten efter själva galan, även om jag sitter och skrattar gott åt fyllehundarnas taffliga försök att hålla tal så kan jag inte låta bli att tycka synd om dom stackarna som ska dela ut priserna. De har skrivit små tal att inleda med och får nada respons. Visst alla kanske inte är så roliga men man kan kanske förvänta sig att personerna som har platserna närmast scenen ska hålla sig kvar när det är sändning och inte ge sig ut i myllret för att röka. Men vem är jag att säga en sån sak? Jag är ju inte nån svensk kändis, det är ju status! Eller???


Gry hade en ursnygg klänning, ja... iaf tills det var tio minuter kvar av sändningen, då drog hon på sig ett skottskrutigt tält... Men lite återupprättelse för kreationerna från körslaget fick hon iaf... Och skorna var underbara!!!


 



Idag fick jag visa fingret för första gången i trafiken btw... snorungar som gick rätt ut i vägen, visserligen på ett övergångssälle men det var liksom svart och det var dom med, tror ni dom hade reflexer? Nej... Tror ni det var halt? JA!!! Tror ni dom gjorde sura minner efter att jag sladdande lyckdes få stopp på bilen istället för att mejja ner dom med 1,6ton bil? JA! Tror ni Annica som inte alls har humör blev arg? JA! tror ni dom spottade på bilen?? JA! Tror ni dom fick fingret?? JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puckon! nästa gång gasar jag istället! (Tur att dom inte gör psyktest innan man får sitt körkort *morr*)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards