Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Annica - 4 februari 2011 22:03

Nehepp, det blev ingen tävlingslydnad idag, A, vår tränare var sjuk. Tråkigt men det ger oss längre tid att träna momentet fot. Lucas blir bara bättre och bättre, nu gör han upp på pall och snurra runt till sidan för en godis, sen krävs det en till för att han ska stå rakt brevid mig. Så duktig! Han verkar inte tröttna på den aldrig sinande strömmen köttbullar heller. Och såklart BERÖM och lekbelöning i form av kamp med kampknut. Han ÄLSKAR att kampa! Värsta kamphunden, amstaff och pitbull släng er i väggen HÄR KOMMER LUCAS!!!


Sen har jag lyckats halka idag också, på den sabla isen som är gömd under den SABLA snön! Som tur är så lyckades jag hålla mig helt avslappnad i kroppen så jag gjorde mig inte illa alls. De andra vågade inte skratta förens det hörde mitt gapskratt! Anna sa att jag såg ut som Lucas när han ska rulla sig, med andra ord som en säl...

...TACK...


Strax innan jag halkade så halkade Lucas. Kan man sätta brodd på hund? Jag hade uppenbarligen inte mina pensionärsbroddar på mig, nu tar jag dem inte av skorna förrens isen är PUTS VÄCK!!!


Nu blir det sängen imorgon blir det fotografering av hundar om vädret är fint och såklart filmkväll med Chrille och Stine!

Av Annica - 4 februari 2011 07:42

GOD MORGON! Härliga fredag!!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards