Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Annica - 20 februari 2011 19:45

Tänk vad fantastiskt det är att ha hund. 40minuters promenad på kvällskvisten bara sådär, det hade man ju aldrig tagit utan hund. Särskillt inte när det är 11minus och kolsvart ute. Är inte ironisk faktiskt. Det är otroligt skönt! Men jag är glad att jag har Emil att dela vissa av passen med, särskilt morgonpassen... Jag är inte morgonmänniska, eller nej det var fel för det är jag. Pigg som en mört bara jag tar mig ur den förbaskat sköna sängen. Älskade underbara säng!


Jag idag, känslomässig bergodalbana javisst!!!  


Av Annica - 20 februari 2011 12:45

Nu drar jag och Doris till ICA för att köpa hallon! Rattmuff? CHECK! Kitty? FYRDUBBEL CHECK! Solglasögon? SJÄLVKLART CHECK! 

Av Annica - 20 februari 2011 11:47

Kolla på min fina Luci! Han har liksom bäddat ner sig i sin korg. Det är min mormor som har vävt filten och båda katterna ÄLSKAR den! Det var inte tänkt att det skulle bli deras filt men vart jag än la den så låg det alltid en katt på den så jag fick ge upp. Vad gör man inte för sina små?

   

Av Annica - 20 februari 2011 11:00

Vacker dag igen, kall men vacker, som en isprinsessa. Poetsikt va?

  

Jag ska baka halloncupcakes idag är det tänkt. Vi var och handlade ingredienser igår och hade allt uppskrivet på min lovley Iphone.  


Jag älskar verkligen min Iphone den har gjort mitt liv en aningens bättre... Litet sidospår tillbaka till cupcakesen...

Men ändå så lyckas vi glömma huvudingrediensen HALLONEN! Jag är helt säker på att Emil höll upp en paket med hallon och frågade "räcker det här?" Och jag svarade "Ja, det gör det" Medans han är helt säker på att det var ett paket creamcheese han frågade om... Medans jag hävdar att den frågan kom efter hallonpaketfrågan... Men uppenbarligen så hade jag en såkallad hallonhallucination -svårt ord det där. Får helt enkelt åka upp till ICA och köpa hallon idag istället då.

 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards