Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Annica - 8 februari 2011 21:24

Till helgen blir det Västervik och 30årsfest, egentligen har vi inte råd med en till resa ner just nu men men... Får försöka att inte tänka så... Tur att jag tycker om blodpudding och vitkål. B-b-b-b-billigt! Och så får jag sluta med laktos för några lakostabletter har jag inte råd med. Tur att djuren har mat iaf, behöver inte tänka på det, inte just nu. Bara när räkningarna från foderleverantören ska betalas. Nåväl, jag ska inte klaga, det finns de som har det MYCKET värre än vi. Jag vet det så ni behöver inte påminna mig jag vill bara beklaga mig lite. Varje människas rätt, särskillt när det faktiskt är min blogg!

Av Annica - 8 februari 2011 13:12

Semelfika på jobbet, födelsedagsfirande av chefen står på schemat. Blir ni sugna!? Jag varken kan eller vill äta någon. Slut på laktostabletter och så tycker jag faktiskt att semlor smakar äckel-päckel!!! Dagens sanning! Nu blir det en kopp kaffe i alla fall!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards