Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Annica - 3 maj 2011 21:21

JAG VARNADE FAKTISKT FÖRST!


 

Sånt här kan man hitta i hundbajset om man är ägare till en Labrador, i alla fall om man är det till en vid namn Lucas. Det är alltså ett nät till en talgboll för er som är närsynta. Och ja, jag var tvungen att fota har till och med skickat det som MMS till vissa utvalda...

 

Av Annica - 3 maj 2011 13:21

Varken hann eller orkade skriva igår.

Jag var på Jursta hunddagis igår och pratade med ägarinnan M. Hon kanske kanske har en deltidsplats till Lucas och det är ju alltid något. Dogwalkern som jag jagat med ljus och lykta kontaktade mig på mailen igår och berättade att hon tyvärr inte tog hundar utanför Ösmo. Bajs, men får hon ihop kundunderlag ändå så förstår jag henne. Inte bra för mig dock...


Sen var vi på tävlingslydnad på kvällen och som vanligt så gick det strålande, iaf om man jämför med hur det gått på våra egna träningar. Apporten ÄLSKAR han! Den är bättre än hans leksaksbelöning så nu måste jag hitta än ännu roligare leksak som man kan ha i fickan. Fotbollen är tyvärr förstor!


Nåväl, dags att återgå till jobbet, rasten är slut för idag!

 

Av Annica - 3 maj 2011 07:45

Det här är inte okej i Maj faktiskt!

Meningen var att både jag och Lucas skulle vara med på bilden, det blev inte riktigt så!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards