Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Annica - 9 maj 2011 15:37

Jag hängde precis tvätt på vår nya torkvinda och jag njöt nästan av det! Känns så sommrigt att få hänga tvätten ute och så luktar den så fantastiskt gott också! Tvätten alltså, inte torkvindan.

   

Av Annica - 9 maj 2011 13:30


Hemmadag idag då. Ryggen kändes kass igår och natten har varit jobbig. Inte kunnat sova ordentligt pga värk. Så när morgonen analkades och jag fortfarande inte kände mig bra i ryggen tog jag beslutet att inget jobb i världen är värt att jag sabbar ryggen, så då blev jag hemma idag. Ryggvila i sängen och sen lång skön skogspromenad i solen med Lucas vekar ha gjort sitt och nu känns det mycket bättre. Nu hoppas vi att det håller i sig för jaghar sagt att jag kommer till jobbet imorgon. Bjuder er på en bildkavalkad från igår och idag. 

Bilder från igår...

En såkallad hundgrop?

Devil, Ella och Lucas tycker om varandra. Ja Scilla med förstås men hon kom inte med på bild tyvärr...


Kiara, den här damen har lite energi i sin lilla kropp vill jag lova.


Lucas använde Ella som huvudkudde ett tag.



Bilder från idag...

Ett hav av vitsippor!

 

   

 

  Utsikt från badklippan


 

   

Av Annica - 9 maj 2011 07:00

Luci tyckte att mattes vatten smakade mycket godare än hans egna i skålen. Är han söt eller är han söt?


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards