Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Annica - 8 maj 2011 10:38

Jag önskar att helgen var längre. Då skulle jag hinna med både det jag vill göra och det jag måste. Nu hinner jag bara med det jag vill göra. Ja, jag har dålig karaktär och blundar gärna för måsten. Hatar måsten!!!


Nåväl jag har, apropå måsten, som ni kanske märkt tagit en liten bloggpaus fredag och lördag men nu är jag tillbaka. Hade faktiskt tänkt att ta en outfitbild igår när jag äntligen hade en outfit att visa er istället för mina sunkiga luffarjobbkläder. Det blev inget med det, dels för att jag tycker att det känns fanatiskt fjantigt att fota mig själv och för att jag avskyr att vara med på bild. Bjuder er på en detaljbild från outfiten istället. Mitt fina jordgubbshalsband. Love it!




Jag måste vara den enda som inte inser det genialiska med Veronica Maggios musik?! Tycker inte att det är nått speciellt faktiskt.

 
 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards