Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Annica - 4 augusti 2011 23:10

Jahopp, torsdag, en vardag kvar av min semester, känns sådär. Nåväl, man får göra det bästa av saken.


Idag var jag ochh Z ute i hennes skogar med de fyrbenta. Det visade sig att hennes P också är ett fan av människorbajs. De är sååå trevligt med hund i bland. Tur att man inte är så äckelmagad av sig. Bortsett från en total ignorering av min svarte best så skötte han sig bra. Åt nästan inget konstigt, bara en glasspinne som slickades rent innan den spottades ut igen.

Z:s M är på gång i löp och det kände ju Lucas såklart, men M är inte den som är den. Hon sa åt honom på skarpen att mig rör du fan inte!!! Då fick han ett tokryck och sprang runt oss tio varv, han blev nog lite generad eller nått........ *hehe*


Hittade däremot eksem eller iaf hudflagor i svansen också så nu är även den rakad. Men det ser faktiskt inte så illa ut som man kan tro. Vet man inte hur han ska se ut så ser man nästan inte att det fattas päls på svansen. Han är så snäll min gubbe.


Dagen avslutade med middag hos mamma och pappa. Där jag fick sjunga om Krokodilen i bilen för mina fina trollunge, hon är helt outtröttlig när det gäller sånger och ramsor. MERA FASTER, MERA!


Nej ni, nu blir det sängen, upp tidigt imorgon så jag hinner med en långtur i skogen innan jag ska ut på sjön med bästaste Malin, Jimmy och Jack!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards